Gece 1'de uyandım sanki kocaman bir fırının içindeyim,
Hemen soğuk sudan medet umdum,
Yatağa döndüğümde su buharlaşmıştı,
Uyuma denemelerim başarısızlıkla sonuçlanınca,
Tekrar lavobaya koştum,
Sahur saatine kadar git gel ıslan ıslan buharlaş olayı sürdü durdu,
Sahur programlarının senelerce aynı formatta tekrarlanması yeni bir açılım (!) getirilememesi olayına ne diyorsunuz?
Hep aynı yüzler, hep aynı sözler.....
Ramazan Pidesi'nin o mis gibi kokusu yok mu herşeye değiyor,
Aldığım bir pide gözüme az gelip de iftar ve sahurda bile bitirememe durumumuz var,
Açken insan herşeyi yiyeceğini,
Karnın tokken de hiç acıkmayacağımızı sanıyoruz,
Göz açıp kapanıncaya kadar geçecek olan bu günleri dolu dolu geçirmek en güzeli,
Ama eskiler gibi konuşayım,
Nerdeeeeeee o eski ramazanlar :))))

13 Yorumlar

  1. İstanbul 2 gecedir biraz daha serin,uyumak daha kolay..
    Pide kokusunu gerçekten özlemişiz hele Ramazanda bu kokuyu duymanın keyfi bambaşka..
    Bende Ramazanla ilgili tek sıkıntı henüz 2 kişilik yemek yapamıyor olmak..Elim çoğa alışmış..Ramazanda da hergün aynı yemeği yemek pek keyifli olmuyor..
    neyse tek derdim bu olsun..

    YanıtlaSil
  2. aslında biliyormusun mavianne, ben her yıl tekrar edilmesine o aynı yüzlere mutlulukla bakıyorum..değişmedi diyorum değişmedik diyorum..kazara o insanlar da olmasa, o programlar da yapılmasa ramazandamayız anlayamayacağız..çünkü biçok insan ramazanı ramzan gibi yaşamıyor neyazıkki..

    YanıtlaSil
  3. ritüelde gelse programlar ramazanın ahengini koruyor hissettiriyor..hele o miss kokulu pidelere bayılıyorum boş boş yemek en güzeli:))

    YanıtlaSil
  4. BEN UYKUMU DÜZENE SOKAMADIĞIM İÇİN BU RAMAZAN ÇOK ZOR GEÇİYOR, SICAKLARA DAYANMAK ZATEN MÜMKÜN DEĞİL, DUŞ FALAN ALMAK DA KAR ETMİYOR ANINDA KURUYOR İNSAN VE SICAKLARDAN VE YORGUNLUKTAN MI OLSA GEREK DÜN AKŞAM ANCAK SERVİSTE İNSANLARIN ELİNDE PİDEYİ GÖRÜNCE RAMAZANDA PİDE ÇIKTIĞINI VE PİDENİN HURMANIN RAMAZANIN OLMAZSA OLMAZI OLDUĞUNU ANIMSADIM
    HERKESE İYİ RAMAZANLAR...
    SEVGİYLE KAL...
    AYŞENİMOOO

    YanıtlaSil
  5. Allah yardımcınız olsun Mavi annem;)

    YanıtlaSil
  6. Maviannecim hayırlı ramazanlar ve hayırlı bir hafta geçirmenizi diliyorum.Allahım oruçlarınızı kabul eylesin.Bende eski ramazanları çok arıyorum.

    YanıtlaSil
  7. kankiii, tatilden geldiğimden beri yatağımda bir rahat uyuyamadım.Serin gibi geliyor beş dk sonra salona koşuyorum.Salonda zaten pikem ve yastığım hazırda:)

    Sahurda ne güzel programlar olurdu gerçektende...

    İftarda en çok çay çekiyor canım. Yemeğimi yerken çay da demleniyor zaten..
    Öptüm çok çok

    YanıtlaSil
  8. Ramazan programlari hakkinda söylediklerine kesinlikle katiliyorum. Bir kisir döngüdür gidiyor. Bildigin bir filmi tekrar tekrar izlemek gibi...
    Sadece ilahiler hosuma gittigi icin aciyorum.
    Ramazan pidesi burnumda tüttü simdi. Bizim burda ki türk marketinin sahibi Türkiye´ye gittigi icin kapali o yüzden hurma bile alamadim, ama yarin 15 kilometre ilerde olan kasabaya gidip ilk pidemi alicam insallah:)
    Hurmasiz- pidesiz ramazan olmuyor vesselam. Her ne kadar Türkiye´nin pideleri gibi olmasa da idare ediyoruz iste..
    Öpüyorum seni Mavim:)

    YanıtlaSil
  9. Mavi anne sicaga ben de hic dayanamam. Allah kolayliklar versin su da buharlasti ise eyvah!
    Pide zaten ramazanin en guzel yani. Benim icinde bir lokma al lutfen:)

    YanıtlaSil
  10. ben izlemiyorum sahur veya iftar programlarını.
    yanii izlemiyorum derken ben tv izlemiyorum yoksa bi garezim yok :)

    ama akşam biraz daha serinledi burlar. eskisi gibi değil gibi :)

    YanıtlaSil
  11. Herşey bir yana da pideler bile eski pideler gibi değil sanki. Eskiden mayasını mı farklı yaparlardı fırınlar odun fırını olduğundan mı, yoksa üzerindeki çörek otlarından mı nedendir bilmem, sanki daha bir farklı daha bir güzeldi gibi geliyor bana. Şimdikiler Ekmek hamurunun pide şekli verilmişi gibi sanki.

    YanıtlaSil
  12. Burasi genelde yagmurlu oldugu icin buharlasma olayi olmuyor aksine gece üsüyoruz bile sen en iyisi orucu gel burda tut maviannecim
    ramazan pidesi burda yapiyorlar ama nerde Türkiyenin pideleri
    Hayirli, serin havali, bereketli ramazanlar

    YanıtlaSil