5 Temmuz 2011 Salı

15 YAŞ

Bir delikanlı duruyor yanımda,
Boyu boyumu geçmiş,
Yakışıklı mı yakışıklı,
Sesi gür,
Kim acaba bu?
Ne zaman kucağımdaki bebek büyüdü?
Ne zaman beni eleştirmeye başladı?
Ne zaman kendi fikirleri, zevkleri, hayatı oldu?
Ne kadar çabuk geçti 15 yıl,
Daha dün gibi onu kucağıma aldığım, o güzel suratına baktığım gün,
Nasıl minik, nasıl yakışıklı görünmüştü gözüme,
Saçları yana taranmış gibi doğmuştu,
O capcanlı kara gözleri ile bakmıştı yüzüme,
O an aşık oldum ben bu bebeğe,
Hayatın anlamını fark etmemi sağladı,
Beni büyüten, olgunlaştıran, ANNE olmamı sağlayan oğluma teşekkür ediyorum,
Allah'a şükrediyorum,
İYİKİ DOĞDUN KEMAL FAHİR

18 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Ne mutlu size...

tosbagalar dedi ki...

bENİM KÜÇÜK TOSBAĞAMLA AYNI GÜN DOĞMUŞ ONA DA MUTLU YILLAR

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu Yillarrrr :)
Ne cabuk buyuyorlar degil mi Maviannecim :)

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel nice mutlu senelere

YILDIZ dedi ki...

Mutlu yaşları olsun oğlunun Mavi annem;)

Nehire dedi ki...

Nice güzel yeni yaşlara...

Bugday Tanesi dedi ki...

Harikasınız...Anne oğul hatta tüm aile mutluluğunuz daim olsun. Doğum günü kutlu olsun :)

ful dedi ki...

İyi ki doğdular. İyi ki varlar.Bizi anne yaptılar.Çabuk da büyüdüler.Allah uzun sağlıklı ömürler versin hepimize.

özlem dedi ki...

Nice mutlu yaşalr olsun canım, çok hızlı büyüyorlar değil mi?

mehtap dedi ki...

nice mutlu yıllar,doğum günü kutlu olsun..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ahh ahh. o günlerimde olucak. sen şimdi oralardasın. ben daha çok gerideyim... nasıl duygu yüklendim anlatamam. torunlarının torunlarını görmek nasip etsin Allah sana.
sevgiler

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Nice yaşlar olsun delikanlıya:))

sünter dedi ki...

Allah hic ayirmasin sizi mavim....
Yakisikli dogum günü delikanlisinada nice mutlu, saglikli yillar dilliyorum.....

ayci dedi ki...

Ne kadar güzel bir doğumgünü yazısı olmuş...yani ne kadar içten...ne kadar tüm duygularını ortaya dökmüş - satır araları dahil...annem olsada gelsede sarılsam ona şimdi :)

çınar dedi ki...

nice mutlu senelere ne kadar büyümüş

Red Riding Hood dedi ki...

Ah birde Üniversiteli olsun sen o zaman gör Maviannem :) Ben bile şaşıyorum valla,daha dün bebekti yolun çocuğuydu ama şimdi büyüyüp koca insan oldular fikirleri görüşleri oldu :)
İyki doğmuşsun delikanlı,yolun açık olsun,hayatta bol şans sağlık diliyorum.

Cocukla Cocuk dedi ki...

büyüyüşlerine şahit olmak harika bir duygu...nice yaşlara.. uzun, sağlıklı, mutlu ömürleri olsun

didem dedi ki...

FAHIR'E NICE MUTLU SENELER! Ne guzel birsey degil mi boyunca oglun olmasi. En guzel gunlerini gorursun umarim. Yeni yasi sans getirsin!