9 Haziran 2011 Perşembe

HERŞEY TOZPEMBE BUGÜN :))

Bugünlerde havalar yaza döndü,
Biz de güneşi görünce yine söylenmeye başladık,
Sıcak çok sıcak diye,
Biz böyleyiz,
Sürekli söyleniriz,
Her durumda birşeyler buluruz memnuniyetsizliğimizi belirtmek için,
Gayret etmişimdir şikayetçi bir tip olmamaya,
Çünkü kolayıdır bence söylenmek,
Kolayı seçmek istemiyorum,
Daha iyi bakmak istiyorum çevreme,
Birazcık pollyannacılıktan bir zarar gelmez,
Kaç gündür yazamama nedenim de bu,
Kendime gelmeyi bekledim,
Ruhumu iyileştirdim ve döndüm,
Eski beni buldum :)))))
İyiyim, umutluyum,
Çok şükür sağlıklıyım,
Çocuklarımın sınavları bitti rahatladılar,
Ben de rahatladım,
Bugün pembe giyindim,
Pembe gözlüklerimi taktım...

14 yorum:

özlem dedi ki...

Ne güzel; hep böyle mutlu ve pespembe ol olur mu Mavi Anne'cim?:)))

laleninbahcesi dedi ki...

ooohsüper kankiii...toz pembe bir yaz olsun.
Çook öptüm

nehircce dedi ki...

Çıkarma o gözlükleri hemi :)) öpüyorum sizi.

Syhn dedi ki...

tamam kış uzayınca söylendiğim doğrudur amma yazı hiç sevmiyorum :)
pembe gözlük mor gözlük ı ıh bende işlemez :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Pembe gözlükler harika :)Güzel bir yaz başlangıcı diliyorum o halde :)

Meyra dedi ki...

pembelerle polyanna olmak şart olmuş sanki:)) arada gerekiyor ruhunada bedeninede yarasın...

AskinAy dedi ki...

pembe gözlüklerini hic cikartmaman dilegiyle:)
evet yaa öyleyiz aslinda haklisin illa sikayet edilecek birseyler vardir degilmi?:)
Hep pozitif kalmamiz dilegiyle,sevgiler!!

YILDIZ dedi ki...

En güzeli en pembe halimizle dolaşmak;)

zeynep dedi ki...

ben de istiyorum pembe gözlüklerinden:)

uzmanamator dedi ki...

her yer pembe olsun amuk şekeri misali :)

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Mavi Anneye de pembe yakışır zaten:)) sıcağa bayılırım hiç söylenmem çok mesudum bu yüzden ben:))

İkiz Annesi dedi ki...

Hep mutlu ol inşallah canım.Bu arada hafta sonu yağmurlar geliyormuş yine vallaha Meteorolojinin yalancısıyım:)

3prenses dedi ki...

aslında şikayetçi bir tip değilimdir yaz hariç:))bir günde milyon defa çok sıcak, yazla aram hiç yok diyebiliyorum.:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

harikasın maviannem bak bana da enerji verdin valla...sevgiler:)