Şu anda elimde mendil burnumu siliyor ve sürekli hapşırıyorum,
Neden mi?
Dün akşam 19 Mayıs vesilesi ile Ankara'ya konsere gelen MFÖ'yü yağmurun altında saatlerce ıslanarak dinledim de ondan :)))
Ama hiç pişman değilim,
Tüm şarkılarını ezbere bağırarak söylediğim MFÖ hala herkese hitap ediyor,
Sahnenin tam önünde ayakta izledim,
Yanımdaki gençler tüm şarkıları ezbere söylüyorlardı, şaşırdım,
1993 doğumlu olduklarını öğrendiğim gençlerle birlikte eşlik ettik şarkılara,
Onlar daha doğmadan popülerliğinin zirvesinde olan ve o zirveden hiç inmeyen grup,
Yaş almalarına rağmen performanslarından hiçbir şey kaybetmemişler,
Önceki yazılarımda bahsettiğim unutamadığım MFÖ konserinden sonra Ahmet Canla izlediğimiz bu yağmur altındaki konser de unutulmazlar arasına girdi şimdiden,
Hiç bitmesin istedik,
Çektiğim fotoğrafları ve videoları eve gelince izleyip tekrar konsere geri dönüş yaptık,
(fotoğrafları sonra ekleyeceğim)
Bugün ise akşamın hayali ile,
Burnumu çekerek geçmiş olsun diyen herkese,
"Teşekkürler yağmur altında MFÖ konseri izledim de ondan hasta oldum" diyorum övünerek :)))

11 Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun ama MFÖ'ye değer diyorum

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de olsam pişman olmazdım Mavi Anne'cim :))
    ama geçmiş olsun tabii bu arada:))
    Sevgiler kocaman...

    YanıtlaSil
  3. MFÖ de aynı Sezen Aksu gibi, her durumuda yol arkadaşlarımız oldular. Çoktandır canlı izlemedim onları.
    Islanmışsın , kurudun, hapşırığın tıksırığında geçer ama hissetiklerin ömür boyu unutulmaz.
    Öptüm çoook

    YanıtlaSil
  4. Yağmur altında daha da keyifli olmuştur bence:)geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  5. Cok gecmis olsun mavianne orada bulunmayi bende cok isterdim!!

    YanıtlaSil
  6. yağmur geceyi unutulmaz kılmış bak ne güzel:) bende CSO ile Swingle Singers grup konserini izledim yağmursuz:)

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun pişman değilsen mesele yok:) hastalığa bile pozitif bakan kadın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun ama böyle güzel olamaz herhaldee :)))

    YanıtlaSil
  9. MFO buraya da geldi iki sene once. Cok guzeldi ben de senin gibi sarkilara eslik ederek izlemistim.
    Cok iyi yapmissiniz ama islanmana uzuldum. Olsun o da bir cilginlik:))

    YanıtlaSil
  10. yakalandigin en güzel soguk alginligi budur öyleyse:))

    Gecmis olsun bol bol nane limon cayi ic bari.

    YanıtlaSil
  11. hehe :) 18 yasinda kizlar gibisin :) Yagmur altinda bir ayri güzel gecmistir bence o konser ;)

    YanıtlaSil