30 Mayıs 2011 Pazartesi

ŞAMPİYON ORDUYU KUTLUYORUM

8 yorum:

  1. lige renk katacağız kanki. İstanhbul'da belediye otobüsleri de mor beyaz oldu:)) demek ki bir işaretmiş...
    Nilin şarkısı da süper
    öPTÜM ÇOKK

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel gerçekten de:)

    YanıtlaSil
  3. kutluyorum eşim ordulu çok mutlu ben bildin bileli ordu sporluydu

    YanıtlaSil
  4. Bizde canı gönülden kutluyoruz

    YanıtlaSil
  5. ben de Orduspor'u kutluyorum:) inşallah nicee nicee şampiyonluklara:)

    YanıtlaSil
  6. FATMA şahin karataş31 Mayıs 2011 10:49

    Bende kutluyorum Orduspor u .Fatsalıyım.
    FATMA ŞAHİN KARATAŞ

    YanıtlaSil
  7. Ben de gönülden kutluyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Orduspora'a tebrikler!!!

    YanıtlaSil

Sizlerin düşüncelerini öğrenmek harika,
Yorumlarınız benim için çok değerli
Teşekkür ediyorum yazdığınız için :)