Öyle hızla geçiyor ki günler,
Bazen seyirciymişim gibi hissediyorum,
Haftasonundan başlayayım ben en iyisi,
Cumartesi Zerrindeki emekliler günüm çok neşeli geçti,
Fotoğraf ekleyemiyorum şu anda,
Ayda bir eski dostları görmek güzel oluyor,
Bir de özlüyoruz birbirimizi,
Bizim sesimizi dışarıdan biri duysa kimse kimseyi dinlemiyor, herkes konuşuyor sanır :)
Pazar anneler günü seranomileri ile geçti,
Ahmet Can renkli kartonlardan bir çiçek yapıp yapraklarına benim için güzel cümleler yazmıştı,
Fahir ise gitar çaldı bana,
Papatyalarım ve oğlullarımla fotoğraf çekindim,
Pazartesi Özgür'ün doğumgünü partisini yaptık,
Maksat yiyip içmek değil,
Onun değerli olduğunu, sevildiğini göstermek,
Özel günlerin hatırlanmasına her zaman önem vermişimdir,
Bir telefon, bir mesaj bile yeterli bunu hissetmek için,
Enerjim bu hafta çok düşük o nedenle yazı yazma havamda değilim,
Bu açığı daha sonraki günlerde kapamayı umuyorum,
Sağlıcakla kalın...

8 Yorumlar

  1. umarım enerji düşüklüğün bu bir türlü gelmek bilmeyen bahardandır.

    Dostlarla binbir bahane ile bir araya gelmenin tadına doyulmuyor.

    Anneler günü seromonileriniz süper. Papatyalı resminize bayıldım doğrusu.
    Çook öptüm kankii

    YanıtlaSil
  2. Bahar yorgunlugumu vurdu sana mavim?

    YanıtlaSil
  3. Dostlarla bir arada olmak gibisi yok ne güzel vakit geçirmişsinizdir.
    Sanırım gelemeyen bahardan canım enerji düşüklüğün güneş bir görünüp bir kayboluyor maalesef..

    YanıtlaSil
  4. Bu enerji düşüklüğü havaların bir iyi bir kötü gitmesinden bence.
    Sevdiklerin yanında olduktan sonra her şey yolunda gider Mavi Anne'cim.
    sevgiler kocamaaaan:)

    YanıtlaSil
  5. Özel günler hep seninle güzel ama Fato'cum. Sen enerjini hep yüksek tut, birçok kişinin sana ihtiyacı olabilir...

    YanıtlaSil
  6. Özel günler hep seninle güzel ama Fato'cum. Sen enerjini hep yüksek tut, birçok kişinin sana ihtiyacı olabilir...

    YanıtlaSil
  7. laleciğim eet sanırım bu kapalı havalar beni mahvetti :)))
    ama güneşi gördüm bugün daha iyiyim :))

    sünter: sanırım canım yaaa

    ikiz annesi:dostlarla olmak her zaman iyi geliyor haklısın canım

    özlem:inşallah canım haklısın şükür

    karskafkas mı oldun sen :))
    hadi yaz sen de güzel bir blog olacağına eminim. ha bi gayret semacığım

    YanıtlaSil
  8. Dogumgunlerine ben de cok onem veririm. Anneler gunu hediyelerin harika! Iki tane ince dusunceli oglun var. Ne guzel... Ne mutluluk...
    Tekrar Anneler Gunu'n kutlu olsun Mavi Anne.

    YanıtlaSil