Naz tanrıça rolündeydi
Okuldayken geceye hazırlanmak,
Heyecan içerisinde folklor gösterisi, tiyatro veya koroda yer almak,
O gece gelip çattığında ailenin karşısında sahneye çıkmak ne kadar unutulmazdı değil mi?
Dün akşam arkadaşım Gül'ün kızı Naz,
(Naz'dan daha önce bahsetmiştim sizlere)
"Midasın Kulakları" tiyatro oyununda sahneye çıktı,
Çok başarılıydı,
Ben de onu ve diğer çocukları fotoğrafladım,
O kadar güzeldiler ki,
Hayran hayran izledi herkes,
Rengarenk giyinmiş, süslenmişler,
Hepsi aylardır bu oyun için hazırlanmış,
Çok güzellerdi,
Bakın siz de karar verin...

10 Yorumlar

  1. bir kere bu sahneye çıkma cesaretini göstermek harika bir şey! hepsini tebrik ediyorum.

    benim kuzenimde üniversitede tiyatro kulubünde. oyunlarını izlemeye gidiyoruz o kdr yolu tepiyoruz.

    yeter artık derslerine yoğunlaş diyince sahne tozunu yuttum bir kere diyor :) ne tatlı değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Bende cesaretlerini kutluyorum cok cici olmuslar hepside!!

    YanıtlaSil
  3. 41 kere maşallah ne güzel görünüyorlar:) eminim çook çook başarılı tiyatrocu olacaklar.

    YanıtlaSil
  4. O gece Naz´in annesi Naz´dan daha fazla heyecanlanmistir degilmi?
    Aycimde lisedeyken tiyatro kulübündeydi o sahneye her ciktiginda ben ölürdüm heyecanimdan. Oysa ki cocuklar sahne alir almaz sanki kirk yillik oyuncuymuslar gibi bürünüveriyorlar rollerine.
    Bak beni yillar öncesine götürdün simdi mavim.
    Cok güzel bir gece gecirmissiniz. Allah Naz´in yolunu acik etsin. Tüm cocuklarimizinda tabii:))

    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  5. ben kızların okul gösterilerini hep gözlerim dola dola izlerdim... Şimdi haftaya Naziş'in öğrencilerini izleyeceğiz...o da başka bir heyecan.
    Naz'ı kutlarım, tanrıça gibi olmuş gerçekten de...
    Öptüm çok kankiii

    YanıtlaSil
  6. sahnedelerken, insan nasıl gurur duyuyor di mi?

    YanıtlaSil
  7. Naz cok guzel olmussun tebrik ediyorum basarılar dilerim tatlım

    YanıtlaSil
  8. Naz cok iyisin basarılar dilerim cokta guzel olmussun Nalan teyzen

    YanıtlaSil
  9. Onca kisinin karsisinda sahneye cikmak dunyanin en zor isi gercekten. Oncelikle medeni cesaretinden dolayi tebrik ediyorum
    Naz'i!!! Guzel bir oyun olmus, belli:))

    YanıtlaSil
  10. yıl sonu gösterilerine çok ciddi emek veriyorlar, ve bence harika işler çıkıyor. Naz'ı tebrik ediyoruz,

    YanıtlaSil