Yağmurun şiddeti biraz olsun bu fotoğrafta görülüyor
Mazharın bu gitarı çok hoşuma gitti,
Almış renkli boyaları fırçaları resim yapmış üzerine gibi













Konser öncesi etrafı kolaçan edeni tanıdınız mı?
Biricik Suden Mazhar'ın eşi,
Fotoğraf makinası boynunda benim kadrajımdan kaçamadı :))
Gördüğünüz engellerin arkasındaydık önce,
Mazhar konserin başında ne kadar uzaktasınız öyle, sahnenin yakınına gelin deyince,
O engelleri kaldırdılar biz de sahnenin tam önünden seyretme şansına ulaştık :))

9 Yorumlar

  1. Televizyonda biraz gördüm konseri, eşim şansa bakk yağmura yakalanmışlar dedi ama Mazhar sevenleri için hiç önemli değildi bu engeller...Bunu da buldum yazınızın içinde... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. oo ne keyif, ve konser... önde izlemekte sans :)

    YanıtlaSil
  3. Mavianne cok eglenmissin belliki sonucunda hastaligi bile göze aldigina göre :) Insan istedigi sey icin herseyi göze alabiliyor :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yağmura rağmen kaçırılmayacak konser:)
    Önden seyretmek ayrı bir keyiftir eminim:)

    YanıtlaSil
  5. Yakindan izlemek daha keyiflidir muhakkak bizlerlede paylastigin icin tesekkürler,fotolar süper!!
    Gitari ise cok ciciymis:)

    YanıtlaSil
  6. hmmm orda olmak isterdim...yagmura ragmen...:)

    YanıtlaSil
  7. ohhh keyifli MFÖ gecesi olmuş keşke bende gitseydim dedim:))

    YanıtlaSil
  8. Maviannecim annemle birlikte baktık fotoğraflara bayıldıkk:)süper geçmiş Allah içinize sindirsin.darısı başımıza:)

    yorum gönderemiyorum blogger da sorun varmış.sadece adımı yazarak gönderebiliyorum.buna da şükür:) çook çook öptük seni Maviannecim.geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  9. Tabi ya o kadar uzaktan seyretmek olur mu? Yakin olucaksin sarkilara eslik ediceksin. Engelleri kaldirmalari iyi olmus.

    YanıtlaSil