Ankara Hürriyette bugün, Yaşar Beyin yazısını okurken düşündüm,
Genç Nota ve Genç Kalmak 'ta "O odadan gelecek sesi değil, sessizliği isteriz" diyor,
Ne kadar doğru bir tesbit,
Oğlum Fahir ilkokul üçte aldı ilk gitarını eline,
"Anne bana gitar alır mısınız, ben gitar çalmak istiyorum" dedi,
Anne baba olarak çok mutlu olduk,
Hemen bir klasik gitar alıp haftasonları gideceği bir müzik kursuna yazdırdık,
Haftasonları 2 saat pop gitar dersi alıyordu artık,
Evde yalvarmalarımıza rağmen pek de çalmıyordu bize,
Bir yılın sonunda kursun düzenlediği dinletide dinleme fırsatımız oldu onu,
Sahnedeki çocuğunu nemli gözlerle ve gururla izlemek tarifi zor bir tecrübeydi,
Yıllar geçti, dersler ağırlaştı, sınavlar başladı,
Buna rağmen gitarla arasına giremedi hiçbirşey,
6. sınıfta ise bizden elektro gitar istedi,
Tam da SBS denilen lise sınavlarının öncesinde,
Ebeveyn olarak hem endişelendik hem de mutlu olduk,
Ya derslerini aksatırsa, ya aklını sadece müziğe verirse diye korktuk,
Herşeye rağmen, ondaki hevesi görünce aldık istediği elektro gitarı,
Aldığımız günden bu yana 3 yıldır bilfiil çaldığı gitarını elinden hiç bırakmadı,
Her akşam gitarını bağladığı amfisinden notalar yükseliyor,
Utangaçlığı geçti, besteler yapıyor, bilgisayar programları ile bunu destekliyor,
Odasından gelen sesler benim için neşe kaynağı oluyor,
9. sınıfında olduğu "Elvankent Bilgi Anadolu Lisesi" bu yıl finale girmeye hak kazandı,
Fahir ise hayaller kuruyor,
Kendi kurduğu grupla seneye Genç Nota'ya katılmayı hayal ediyor,
Bu hayal beni de heyecanlandırıyor,
Onu o sahnede görmeyi ve onun haberini yapmayı hayal ediyorum,
Gençleşiyorum !!!

19 Yorumlar

  1. Kankim gözlerim doldu inan... Genç bir sanatçı yetişiyor evinde , izliyorsun ne mutlu sana...
    Sevgimle

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir duygu Maviannem bizdede keman çalan modeli mevcut:))

    YanıtlaSil
  3. Umudumu hiçbir zaman yitirmemekte nekadar haklı olduğumu böyle başarılı gençlerimizi okuduğumda daha da emin oluyorum.Bundan sonraki adımlarında da başarılar oğlunuza,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. lale, nazpek, nehire; çok teşekkür ediyorum sizlere,
    nazpek ne mutluluk evde müzik sesi yükselmesi

    YanıtlaSil
  5. benim okurken tüylerim duygulandı :) ne güzel bir mutluluk ve sizin ona destek olup yanında olmanız en güzeli derslerini etkilemek değil tam dersi daha başarılı oluyorlar bizde kız kardeşimin keman isteğinde bunu yaşamıştık :) başarıları hep devam etsin ve sen hep mutlu oğullarınla sevgiler güzel gözlü annem :)

    YanıtlaSil
  6. burcucuğum teşekkürler ne güzel sözler bunlar

    YanıtlaSil
  7. Gözlerim sulandı afferim oğluma, ne büyük onurdur senin için maviannem..

    YanıtlaSil
  8. evet öyle gerçekten de teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel genç bir yetenek,gözlerinizin dolması,yüreklerinizin coşması çok normal o sizin parçanız ve gururunuz...bende gurur duydum yolu açık olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Fahir hayallerini yaşarda umarım sende gençleşirsin şarap misali olursunuz ailecek:)) yolu ve ufku açık olsun ben bile gururlandım geldiği noktaya, hem evde nota sesi duymak ne hoştur:)

    YanıtlaSil
  11. Çocuklarımızın attığı her adıma tanık olmak var ya işte bu anneliği tanımsız kılan bir kaç unsurdan sadece biri Mavi Anne'cim.
    Başarısı daim olsun oğlunun, sevgiler kocamaaan:)

    YanıtlaSil
  12. tatesal: umarım genç yetenek ileride de başarılı olur .çok sağolun :))

    meyra :evde müzik sesi çok güzel gerçekten de.biraz gürültülü de olsa hoş :))

    özlem: bir çocuğun tüm hayatına tanık olmak yönlendirmek, birey olarak geldği noktaları görmek gibisi yok gerçektende teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. ilgilenirse kendisine söz yazabilirim :P

    çocukların bu tip şeylerle ilgilenmesini hep taktir etmişimdir. spor olsun enstrüman çalmak olsun..

    gerçekten çok güzzel bir duygu olsa gerek

    YanıtlaSil
  14. Maşallah diyorum en kocamanından.
    Çok güzel bir duygu olsa gerek canım onu sahnede görmek.
    Nice başarılarına şahit olursun inşallah.

    YanıtlaSil
  15. syhn: ilateceğim fahire ne güzel söz yazarı da var :)))

    ikizannesi:amin .inşallah

    YanıtlaSil
  16. buyuk gururla okudum maviannem yazını :)..bir anne için cocuklarının güzel gunlerini gormekten daha mutlu ne olabilir:))yetenekli gençleri tebrik ediyorum çok çok iyi yerlerde gormek istiyoruz onları:)

    YanıtlaSil
  17. Ne guzel ne istedigini bilen bir oglun var. Kendi kendine gitarini istemis...Cogu aile, cocugu birseyler calsin diye yalvarir hatta zorlarken...
    Insallah hayal ettigi, istedigi yerlere gelir de sen de yazarsin.

    YanıtlaSil
  18. Mavim oglunu ve sizi kutluyorum. Bizim böyle yetistirilmis cocuklara gercekten cok ihtiyacimiz var ülke olarak. Sana ve esine ne desem az gelir o yüzden seni kocaman kucakliyorum...

    YanıtlaSil
  19. Gelecekte gururlanacağınız çocuklarımız olması için her türlü sıkıntılara katlanıyoruz zevke:) Allah emeklerimizi boşa çıkatmasın.Hepinize kolaylıklar diliyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil