Sınıfta öğretmen sormuş,
"Annenize anneler gününde ne alacaksınız? Anneniz en çok, sizden ne hediye alırsa mutlu olur?
Hepsi ellerini kaldırmış bu soruya cevap vermek için,
Çoğu; kolye, yüzük, kitap, çanta vb. bir sürü şey sıralamışlar,
Ahmet Can kalkmış ve öğretmenine biraz da mahçup bir şekilde;
"Benim annem, onu düşenerek yazdığım bir şiir, bir resim veya bir yazı ister" demiş,
Öğretmen de Ahmet Can'ın bu farklı hediye seçeneği karşısında şaşırmış.
Bu olayı gelip bana anlattığında gurur duydum,
Çocuğuma her özel günümde; en değerli hediyenin, "benim için özel hazırladığı el emeği, göz nuru faaliyetler yapması veya bana karşı hissettiği duygu ve düşüncelerini kaleme alması" olduğu mesajını vermişimdir,
Gerçekten de paha biçilmez yaptıkları,
Fahir benim fotoğrafımdan resmimi yaptı çoğu kez,
Ahmet Can güzel şiirler yazdı, resimler yaptı,
Birlikte olmak, bana o güzel duyguyu anneliği yaşatmaları en güzel hediye değil mi zaten,
Allah beni onların annesi olmaya layık bulmuş,
Bu mükafat bana verilmiş en değerli hediye,
Hep dua etmişimdir, Allah her isteyene bu duyguyu tattırsın,
Sağlıkla sıhhatle çocuklarımızın büyüdüğünü görelim,
Torunlarımızı okşayalım,
TÜM ANNELERİN VE ANNELİĞİ YÜREĞİNDE HİSSEDENLERİN
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN

28 Yorumlar

  1. sizinde anneler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. En güzel anneler günü hediyesini sen kapmışsın. Gözlerim doldu okurken...

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel özetlemişsin, anne olmayı, anneliği hissetmeyi.
    Anneler ne isterin cevabı aslında sadece sevgi,içine sevgi katılmış herşey, ılgın bi kere kağıttan yaptığı bi kutuyu getirip verdi, ne bu dedim. öpücük kutusu dedi, içine bi sürü öpücük koydum senin için dedi...
    İşte hepsi bu.

    YanıtlaSil
  4. Dün akşam yatak odamın kapısının altından bir kart atıldı...Gülme sesinden Gamze olduğunu anladım. Dün okulda öğrencilerine Annneler günü için kart yazdırmış, okul idaresi de sürpriz yapıp evlerine postalamış. O da bana yapmış ama kapının altından atmış:))
    AHMET CAN; hem kendine hem annesine en yakışan cevabı vermiş. Kutlarım onu.

    Çook öptüm kankiiii

    YanıtlaSil
  5. böyle güzel bir annenin en güzel günü kutlu olsun..gerçi biz çocuklara hergün anneler günü en azından ben böyle hissediyorum:)) hediyeleri şimdiden merak ettim bakalım ne yazıp çizecekler;)

    YanıtlaSil
  6. tüm annelerin anneler gününü bende kutluyorum şimdiden.
    Hediyeniz gerçekten çok değerliymiş.Tüm çocuklara da bize böyle güzel bir duyguyu ,anneliği tattırdıkları için kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ne mutlu Mavianneye böyle çocukları olduğu için, ne mutlu o çocuklara senin gibi anneleri olduğu için. Anneler Günün kutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
  8. gönül:teşekkürler canım

    tosbagalar: ne güzel o hissi verebildiysem :))

    güngece: semacığım çok sevdim bu öpücük kutusu fikrini. ne kadar güzel.ılgını tebrik ediyorum.

    lale: gamsegamse ne güzel yapmış öyle öptümmm

    meyra : her gün anneler günü bence de canım haklısın :)

    mehtap: en güzel hediye onların sevgisi tabi

    leylak adlı: teşekkürler canım . leylak kokulu arkadaşım senin de anneler günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Kıyamam ona.
    Öper misin benim için onları kocaman:))

    YanıtlaSil
  10. öperim tabi hem de sımsıkı kucaklarım :)))

    YanıtlaSil
  11. Anneler günün kutlu olsun Maviannem:)
    Kuzucuğu ise kutlarım;çok şanslısın:)

    YanıtlaSil
  12. Mavim, ne güzel ifade etmissin
    " allah beni onlarin annesi olmaya layik gördü"
    okuyunca nasil duygulandim resmen burnumun diregi sizladi....
    Allah sizleri birbirnize bagislasin insallah..
    Anneler günün kutlu olsun canim.

    YanıtlaSil
  13. Tüm annelerin ve ana yüreği taşıyanların anneler günü kutlu olsun maviannem...sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Fatma'cim cok duygulu bir yazi olmus herzamanki gibi. Böyle merhametli,hayirli evlatlari Allah her anne olmak isteyene nasip etsin insallah.Bütün annelerin her günü anneler günü tadinda olsun...

    YanıtlaSil
  15. Bu yazdiklarindan guzel hediye olur mu? Bu kadar guzel cocuklarinin olmasi bence en guzel Anneler gunu hediyesi.
    Anneler gunun kutlu olsun!!!

    YanıtlaSil
  16. sen ne tatlı bir anne/insansın maviannem.
    Anneler günün kutlu olsun.Allah sana oğulların gibi tatlı gelinlerle torunlar versin.

    YanıtlaSil
  17. benim annemde hiç bir şey istemez. bu durum bizi ne kdr zor duruma sokuyor haberin var mı :))
    bak şimdi ben ne yapacağım yarın :P

    YanıtlaSil
  18. ezgilimelodi;teşekkür ediyorum canım evet çok şanslıyım.

    sünter:canım benim o güzel yüreğine sağlık.teşekkürler

    kaymaklı kadayıf: annelik harika bir duygu değil mi,özel.yorumun için de teşekkürler

    deniz; sağolasın beğendiğin için yazını Allah hayırlı evlatlar versin ne güzel bir dua :))

    didem;canım gönlü,yüreği güzel insanlar tanımak çok güzel. senin gibi anneler günün kutlu olsun

    nalan;nalan ablacığım teşekkür ediyorum. senin de ne güzel bir yüreğin var ki, böyle harika bir yorum yazıyorsun. iyiki varsın

    shyn: haklısın şekercim :)) hah hah hah. bizim çocuklar da eminim senin gibi düşünüyorlardır kara kara

    YanıtlaSil
  19. Merhabalarrr,
    anneler gününüz kutlu olsun.
    Çocuklarımızı böyle alıştırıyoruz ama umarım gelinlerimiz bize kızmaz sonradan:)))
    Bende her yıl oğlumdankendi hazırladığı bir şeyleri sunmasına çok mutluyorum.Sevgilerr

    YanıtlaSil
  20. Balkahveciğim anneler günün kutlu olsun senin de canım. Güzel çocuklar yetiştirmemiz en güzel hediye bize. ne mutlu. efeyi de kutluyorum

    YanıtlaSil
  21. Maviannecim anneler gününüz kutlu olsun.Ne kadar şanslı olduklarını biliyorlar Fahir ile Ahmet Can.Onların sağlıklı olması en büyük hediye değil mi zaten.Allah sevdiklerinizle sağlıklı,mutlu,huzurlu nice harika yıllar geçirmenizi nasip etsin.sevgi yüreğinizden hiç eksik olmasın.sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  22. Günümüz kutlu/mutlu olsun Mavi annem:)

    YanıtlaSil
  23. En büyük hediyeyi ne güzel anlatmışsın çocuklarına, çok duygulandım. Benim çocuklarıma da aynı şekilde aktarabilirim umarım büyüdüklerinde
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  24. Anneler günün kutlu olsun mavi annecim.

    YanıtlaSil
  25. Annelerin en renklisi seninde anneler günün kutlu vede mutlu olsun

    YanıtlaSil
  26. Geciktim baya ama :S Anneler gününüz kutlu olsun Mavi Anne ;)

    YanıtlaSil
  27. geç kaldım ama anneler gününüz kutlu olsun. ne güzel özetlemeişsiniz

    YanıtlaSil
  28. Ne guzel manevi degerler kazandirmissin cocuklarina. Ben de ayni sekilde yetistirmeye calisiyorum bizimkileri.
    Cocuklarinla gurur duymalisin.

    YanıtlaSil