25 Şubat 2011 Cuma

YOLCUDUR ABBAS...

Yine yol göründü bana,
3 günlük Antalya yolcusuyum,
(Pazar akşamı gidip çarşamba gece dönüş kısmetse)
Bizim Antalya seyahatleri şöyle gelişiyor;
Havaalanına iniş, otele varış,
Otelin toplantı salonuna giriş,
"Toplantı- sunum-yemek" şeytan üçgeni
Otelden dışarı adım atamadan tekrar film başa sarılıyor,
Havaalanı, Ankara'ya dönüş...
Yani pek de cazip değil,
Yorgunluk da cabası bu arada,
Bu sıkıcı programları eğlenceli ve çekilir kılan da birlikte seyahat ettiğin arkadaşların oluyor,
Ya da orada tanışacağın veya karşılaşacağın tanıdıklar,
Umarım yağmur ve fırtına olmaz,
En azından molalarda, deniz havasını bolca ciğerlerime depolarım,
Fırsat yaratıp fotoğraf çekerim diye umuyorum,
Herkese şimdilik hoşçakalın diyorum,
Oralardan kaçamak girebilir miyim bilemiyorum,
Herkese güzel bir haftasonu diliyorum...
( yazılarıma fotoğraf ekleyince yayınlayamıyorum(işyerinden kaynaklanan bir sorun sanırım), bu nedenle son yazılarım fotoğrafsız malesef)

19 yorum:

nazpek dedi ki...

iyi yolculuklar umarım bol güneşli geçen bir haftasonu olur Maviannem

İkiz Annesi dedi ki...

İyi yolculuklar inşallah dediğiniz gibi güzel bir hava olur.

özlem dedi ki...

İnanmıyoruuuum, seni görmeyi çok isterim nasıl görüşsek acaba Mavi Anne'cim?

Leylak Dalı dedi ki...

İyi yolculuklar, benim memlekete selam et:)
Bademler de çiçek açmıştır şimdi, umarım hava güzel olur, geçen seferki gibi korkutmaz seni...

Butterfly dedi ki...

İyi yolculuklar ve kolay gelsin canım,öpüyorummm.

sünter dedi ki...

Hayirli yolculuklar olsun mavim.
Gecen sene sen ordayken firtinalar kopmustu. Cok iyi hatirliyorum cünkü senin icin endiselenmistim.
Umarim bu yil günlük güneslik olur da dedigin gibi bari molalarda gözün gönlün aydinlik olur.

YILDIZ dedi ki...

iyi yolculuklar,kolay gelsinnn:)

Burcu dedi ki...

hadi bakalım güzel geçsin yolculuk toplantı ve kaçamak :) güzel fotograflarla dön bize :)) Mavi annem gözlerin gibi derinliklere doğru çek bakalım içini :)) sevgiler güzel haftasonları :))

laleninbahcesi dedi ki...

güle güle kankimmm sağlıcakla...

Nehire dedi ki...

İyi yolculuklar,iş arasında yüzünüze tebessüm yaratacak anlar olsun,sevgiyle kalın...

kamikaze dedi ki...

İyi yolculuklar Maviannecim.fotoğraflarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz.sağsalim gidip dönün:)

dalgaizleri dedi ki...

Kolay gelsin. güle güle gidin gelin !

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de Mimin ve ödülün var canım kabul edersen sevinirim:)

Bugday Tanesi dedi ki...

İyi yolculuklar :)

Gumus Ay dedi ki...

iyi yolculuklar sevgiler.

Balkahve dedi ki...

Ohh Misss!!iyi yolculuklar

Cocukla Cocuk dedi ki...

yazıyı okuyunca hemen telefondan hava durumuna baktım antalyanın ama sen coktan gittin de geldin bile:) umarım iyi geçmiştir...sevgiler

rahime dedi ki...

iyi yolculuklar canım
bize de antalya yolu göründü
inşallah nisanda
orda görüşmek dileğiyle...

didem dedi ki...

Cok guzel biryere gidiyorsun. Kiskandik! Iyi gezmeler. Bizim icin fotograflar cek lutfen.