Fotoğraf:Google görseller
İstanbul'da olmak acaip heyecanlı birşey,
İstanbul'da hayat var, canlılık var, enerji var, kalabalık var,
Perşembe akşamı Beyoğlu nasıl kalabalıktı,
Hava da güzeldi, sanki tüm İstanbul orada,
Şaşırdım, kendimi insan seline kaptırıp,
Başım yukarıda keyfini çıkardım,
Başım neden yukarıda?
İstiklaldeki tarihi binaları incelemek için,
Herşeyi beynime kazımak için...
Geçen hafta ani bir görev emri ile İstanbul'da buldum kendimi :)
Çarşamba gecesi oradaydım Cuma döndüm,
IWES'in düzenlediği 2.Atık Teknolojileri Sempozyumu ve Sergisine katıldım,
Arkadaşım Burcu da sağolsun benimle görüşmek için taa nerelerden geldi,
Sadece perşembe akşamı beyoğlu kaçamağı yapabildim,
Onun haricinde sempozyumda ve sergideydim tüm gün,
Lale'yi anmadan edemedim, hemen aradım onu,
Sesini duymak hele de Beyoğlunda güzel geldi,
"İçimdeki İstanbul Fotoğrafları" kitabını aldım,
Hemen ilk sayfasına 2010 Kasım-Beyoğlu yazmayı ihmal etmedim,
Her daim her saat yaşayan bir şehir İstanbul,
Biz Ankaralılar sokakta yaşamayız mesela,
Yani akşamın bir saati kalabalık olduğundan emin olduğum bir sokak yok benim bildiğim,
Var mı acaba gençler biliyordur belki,
Ben bilmiyorum,
Kızılaya gitsen saat 10'da tek tük rastlarsın birilerine,
Yaz akşamları, Bahçeli 7. caddeye, Tunalı'ya çıkılır,
Sabah 9, Akşam 6 çalıştığım için, evden işe işten eve durumları yaşarım genelde,
İstanbul iyi geldi bana,
Enerji alıp geldim,
Artık buradayım :))))

14 Yorumlar

  1. enerji mi aldın biz veriyoruz genelde istanbul a enerjimizi.. kitap yorumunu bekliyor olacağım ;=)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. aynı enerjiyi 5 gün alıp cuma günü dönen bi ankaralı olarak bomba gibiyim:)havaya sokuyo beni istanbul enerjisiyle:))
    gelelim ankaramıza canlı bi sokak aramak kış aylarında zor ama yazında fena değil yani tunalısı,bahçelisi,arjantini...

    YanıtlaSil
  4. İçinde yaşarken biz öyle yoruluyoruz ki keyif mi eziyetmi belli olmuyor..Ama senin gibi daha sakin bir şehirde yaşayıp bende bir gezi yada bir iş için gelip görüp,sevip gitmek isterdim doğrusu..
    sevgiyle :)

    YanıtlaSil
  5. Ama ben yine de ANKARAYI daha çok seviyorum:) sessiz sakin oh miss..
    kitap yorumu nezaman mavianne:)

    YanıtlaSil
  6. bir gece önce olsaydı nasıl harika olcaktı bilemezsin... Markiz'in adı aklıma gelmedi o an... mevsimler panosu dedim durdum ama umarım bulmuşsunuzdur... Yoksa bir daha ki gelişine borcum olsun:)


    sevgiler kankiiii

    YanıtlaSil
  7. şu an şoktayım hızla gelip gittin mi? :( yok yok gelmedın sayıyorum

    YanıtlaSil
  8. Ben buldum bu işin sırrını; uzaktaki özlenendir, geldiğinde en iyi tadı çıkandır. Ben de kaç yıldır özlemini çektiğim; Kızılay'ı, Tunalı Hilmi'yi, Kuğulu Parkı düşünüyorum, İstanbul'da güzel ama hep kaçamak sevgili, Ankara güven veren, el veren sevdiğim...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar doğru, hİç uyumaz İstanbul hep ayaktadır, hep diridir ve canlıdır.
    Dönmüşsün ama selamlar benden doğup büyüdüğüm şehrime:)

    YanıtlaSil
  10. Ahh İstanbul başka bir alemsin sen

    YanıtlaSil
  11. evet istanbul bir başka güzel ama bazen bu her saat ayakta istanbul yorucu olabiliyor hep için de olduğumuz için sakin yerler arıyoruz:)

    YanıtlaSil
  12. İki günlük İstanbul seyehatinin sana verdiği enerjiyi yazından bile hissedebiliyorum.Ankara'da yaşıyan bizler için her daim hareketli bir yaşam çok cazip geliyor.Ben hayal ediyorum İstanbul da olsam her halde beni sokaklardan eve alamazlar diyorum.Kısmet olursa bende bayramda İstanbuluma kavuşucam.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ne zaman gidip döndün :)hiç haberim olmadı..Ah İstanbul o enerji yokmu,özledim...24 saat yaşayan bir şehir..Bulunduğum yerde akşam 7 den sonra in cin top oynar ;)öpüyorummm.
    asis

    YanıtlaSil
  14. arada bir kac adet istanbul alip sonra eve geldiginde onu az biraz yemek - tüketesiye kadar iyi geliyor...tüketince tekrar istanbula gidip tekrar bir kac adet istanbul almak iyi geliyor :)

    YanıtlaSil