Dış güzellik göreceli bir kavram,
Bazısı sarışını, bazısı esmeri güzel bulur,
İç güzellik öyle midir oysa ki?
Tek bir doğrusu vardır onun,
Dürüst,
Hoşgörülü,
Güleryüzlü,
İyi niyetli,
Alçakgönüllü,
Yardımsever,
İçi dışı bir,
Eli açık,
Gönlü zengin,
Aklıma gelmeyen bir çok iyi niteleme,
Bunların birkaçını birarada barındıran bir insan bence dünyanın en güzel insanıdır,
Huyu güzel olmalı bir insanın herşeyden önce,
Huysuz olmak marifetmiş gibi sunuluyor belki de,
Huysuzum diyorlar sevimli bir ifade ile "kötü huyluyum "diyeni duymadım daha,
Hep dua ederim,
Allah bizi iyi huylu insanlarla karşılaştırsın diye....

20 Yorumlar

  1. Canim kisa ama cok net anlatmissin elelrine saglik.Haklisin huysuzum konusunda marifetmis gibi one atilmalari anlayamiyorum bende.Ben biliyorum ki babasi huysuz diye evden kacmak icinerkenden evlenen kizlari.
    Duana amin diyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Bütün bunlarin hepsini bir arada ve herkese esit bir sekilde yansitmak....
    Olamasi gereken.
    Zor hemde cok zor.
    Ama en azindan cabaliyorum. Bazen cok fena cuvalliyorum ama:)
    Niyetse burda önemli olan, bak o saglam iste:))

    Öpüyorum seni Mavim.

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmaya çabalıyoruz;ruhumuzla,duruluğumuzla,en yalın halimizle...
    Güzel gülümseyen,güzel bakan,güzel düşünen güzeldir...

    YanıtlaSil
  4. Bu duanıza iztenlikle katılıyorum. Özellikle de evlatlarımız için...
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten iç güzellik çok önemli.
    İyi insanlarla karşılaşmak da öyle Mavi Anne'cim.

    YanıtlaSil
  6. kocaman aminnnn:)
    hepsine sahip insan varmıdır acaba hemde son zamanlarda!!!
    huysuz pardon (kötümü desem) insana tahammülüm yok bile:))

    YanıtlaSil
  7. Benden de bir amin efendim; bir de merhameti ekleyelim mi?

    YanıtlaSil
  8. Güzellik gözlerin içindeki ışık bence. o ışık ve gülüş..en güzel güzellik bana :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de amin diyorum elbette :) En güzel güzellik kalbin güzelliği değil mi :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. diyeceğim başka söze lüzum yok Maviannem...

    YanıtlaSil
  11. diyeceğim başka söze lüzum yok Maviannem...

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle haklısın bir insanda bu özellikler varsa, zaten güzelleşiyor gibi geliyor bana.. manen yani..

    YanıtlaSil
  13. Karşının böyle olmasını beklemekten çok,biz de böyle bir insan olmak için çabalarsak
    hem karşının beklentilerini,hem de insan olmanın erdemini yerine getirmiş oluruz...
    İnşallah hep gönlü güzel insanlar çıkar karşımıza...
    Yaşanılır hayatlar olsun diye
    yaşatmak lazım bu güzellikleri.
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  14. Valla dışımı bilemem ama içim güzelll :)benim hiç alçak gönüllülük yapmayacağım ;)hiç huysuz değilim hiç kapris yapmadım hele dolaylı laf sokarlar yaaa uyuz olurum amann ne kadar iyiymişim ;) dermişim...öptümmm.

    YanıtlaSil
  15. yani insan tombikde güzel olur hemde:))
    Kanki hani bizim Temel demiş ya, güzelliği mi aptallığı mı tercih edersin diyenlere aptallığ demiş çünkü güzellik geçici aptallık bakidir:))
    Senin için ayrı dışın ayrı güzel, birbirleriyle yarışmaktalar hatta...

    Öptüm çok çok

    YanıtlaSil
  16. Ben güzele güzel demem ,güzel benim olmadıkça...)))
    Kusur görendedir der annem,etrafımıza iyi bakmayı güzellikleri görmeyi bilmeliyiz.Başkalarından önce kendi defolarımızı görüp düzeltmeye çalışmalıyız.Umarım Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırır.sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Senin Heidi'n :))29 Kasım 2010 14:53

    Öncelikle Dua'n için tüm kalbimle "Amin" diyorum canım...
    Ve diyorum ki Sen gerçekten GÜZEL bir insansın Fatmacığım...
    Çok beğendiğim bir söz vardır: "Kimi insanlar gittiği yeri memnun edermiş, kimi insanlar da ayrıldığı yeri memnun edermiş.."
    Umarım bizler de gittiği yeri memnun edenlerdenizdir...

    YanıtlaSil