Tatilin son günlerini orman içinde geçirdik,
İyi geldi,
Bol oksijen ile ciğerlerimiz bayram etti,
Sabah kahvaltısı sonrası yürüyüş yaptık,
Bir sürü fotoğraf çektim,
Bunlar ilk posta,
Kaplıca da bana mısın demedi Mahocumun taşına :))
Kızılcahamam hem Ankara'ya yakın hem de doğası süper,
Kısa süreli gidişler için çok uygun,
Kaplıca suyu çok sıcak da değil,
Çocuklar bile girebilir yani....
Yarın iş başı yapacağımı düşünmek beni geriyor,
Ama bayram ziyaretleri ve tebriklerle geçer ilk gün sanırım,
9 gün tatilden sonra uyum sağlamak zor olacak,
Özellikle de çocuklar okula gidecek olmanın gerilimi içerisine girdiler şimdiden,
Herkese güzel bir hafta diliyorum,
Bayram sonrası enerjik ve zinde kaldığınız yerden devam etmenizi diliyorum...

12 Yorumlar

  1. Yani dokuz gün tatil ne çabuk bitti..seni anlıyorum tatilden sonra çoook zor gelir bana da iş ama güzel geçmiş en azından bu iyi :)hadi bakalım sana boool alp havası göndereyim zinde olursun :) çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. şimdiden iyi haftalar.sonbahar manzarasını çok güzel yakalamışsınız.

    YanıtlaSil
  3. İyi haftalar şimdiden Mavi Anne'cim, yarını ben de düşünmekm istemiyorum, fotoğraflar şahane bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. Yaa!
    Hem de nasıl gerildim ben de:))
    Alışacağız çare yok:))
    Kızılcahamam gerçekten hoş
    ben de beğenmiştim..
    Fotoğraflar çok cici.
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  5. Ne iyi yapmışsınız, Sevgiler Hülya

    hulyanindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. her şeyin başı sağlık, huzur..
    güzel bir hafta olsun canım..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  7. blogumda miminiz var..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Fatmacığım, ne kadar harika pozlar yakalamışsın, çok beğendim gerçekten..Böyle güzel ve mutlu bayramların tekrarını diliyorum..Kızılcahamam da bizim de güzel anılarımız olmuştu..Onların da tekrarını diliyorum canım:)))Çoook öptüm...

    YanıtlaSil
  9. ptsi. sendromu olmasın güzel bir hafta olsun fotograftakı yer harıka tam kafa dınlemelık :)

    YanıtlaSil
  10. bugünü atlattın mı gerisi kolay tabii bu fotolara bakıp da ahh ahh dememek çok zor olacaktır :)

    YanıtlaSil
  11. Maviannem, aslında burnumuzun dibinde değil mi Ankaralı olarak Kızılcahamam hiç aklımıza gelmez, sonra da şu Ankara ne kadar kuru der geçeriz,ne güzel olmuş sefan olsun, sevgiler, sinem

    YanıtlaSil
  12. Allah sağlık versin.İyi haftalar diliyorum Maviannem::)) Fotoğraflar çok hoş çook hoş:)

    YanıtlaSil