Nazım Hikmet "Mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin ?" diye sormuş,


Herkes için mutluluğun resmi benzerdir diye düşünüyorum,
Ailece sağlıklı ve birarada olmak değil midir Mutluluk!
Bayramlarda daha çok hissediyorum bunu,
Sevdiklerinle birlikte daha fazla zaman geçirince anlıyorum,
Bu hayat mücadelesi içerisinde ne çok insani şeyi kaçırıyoruz,
Diğer zamanlarda iş-güç, koşuşturma içinde belki de ailemizin keyfine varamıyoruz,
Bu bayram bizim için tam bir terapi oluyor,
Evdeyiz,
Yemekler, sohbet, film seansları, bayram ziyaretleri,
Fotoğraf çekimleri,
Play station turnuvaları...


Abim uzakta,
Yiğenlerim ve eşi ile birlikte,
Telefonla hasret gideriyoruz,
Telefonda seslerini duymak insanı duygusallaştırıyor,
Uzakta olsalar da iyi ve mutlu olduklarını bilmek bizi de huzurlu kılıyor.


Hayret!
Bu bayram bayram çocukları gelmedi,
Şekerler onları bekliyor,
Buradan duyurulur :))))


Kardeş Hüseyin ve eşi Evren geldiler İstanbul'dan,
Neşelendik,
Çocuklar dayılarına bayılıyorlar,
Dayı, hala, teyze olmak ne büyük keyif,
Çocukla çocuk olmayı bilebilen dayı onlara güzel anılar bırakıyor,
Fahir ilk olarak dayısının arabası ile araba kullandı mesela,
Bu bir ömür unutamayacağı bir tecrübe...

8 Yorumlar

  1. Bu resmı cok sevıyorum :) evdekı mısafırler gıdınce evde bosluk kalıyor ya o an bıraz burukluk oluyor ıste...

    YanıtlaSil
  2. Dayım benim idolümdü halen de öyle.
    Vee teyze olmak da şahane bir duygu gerçekten de, sevgilerimle Mavi Annecim:)

    YanıtlaSil
  3. Aynen mutluluğun resmi bir herkes için..mutlu geçen nice keyifli zamanlar olsun canım,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle bir çok iz bırakırız
    insanlar üzerinde ve onlarda iz bırakır bizlerde..
    Umarım hep güzel hatırlanacak izler bırakıyoruzdur..
    güzel ve keyifli bayram notlarıydı bunlar..
    yeniden kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  5. ne guzel sevdiklerinizle guzel bir bayram.Farkina varilan guzel noktalar..
    Telefon-msn olmasa ne zor olurdu hasretlik sizin icinde benim icinde:)
    Iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  6. bayram çocukları bize de az geldi yaa.
    annemin burada olmadığını nerden biliyorlar acaba :))

    YanıtlaSil
  7. sevgili mavianne , mutlu bayramlar dilerim öncelikle.
    bu resmi nerede görsem düzeltme gereği hissediyorum affedin. resim bizim büyük ressamımız Abidin Dino'ya ait değildir, resim Daniel Dengel adlı sanatçıya aittir. kim ve niye yaptıysa abidin dino'nunmuş gibi imzasını atıp sanal ortama yaymıştır :)
    bilgilendirmek istedim sadece.
    sevgiler
    Arzu

    YanıtlaSil
  8. Bilseydim tık tık yapardım kapına ,sevgiler sinem

    YanıtlaSil