6 Ekim 2010 Çarşamba

GÜN BATIMI






Güneş denize batınca bir başka güzellik ortaya çıkıyor...

13 yorum:

sünter dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Deniz ve gün batımı.
Ölmeden önce izlenmesi gereken doğa harikalarından biri daha. Birde gün doğumu.Mutlaka bir kez bile olsa izlenmeli....

bir güzel çift dedi ki...

oldukça güzel kareler yakalamışsın...emeğine sağlık...

aysema dedi ki...

Gün doğarken de batarken de izlenmeli bence de. Sevgili Sünter'e katılıyorum.
Çok güzel...

Butterfly dedi ki...

hoşgeldinnn,günbatımı müthiş,harika gözüküyor..Çoook öpüyorum.

ayci dedi ki...

2. fotograf diyorum başkada söze gerek kalmıyor :)

nihalasli dedi ki...

Bunlar bir oncekinden daha miguzel olmuslar sanki:)Cok profesyonel duruyorlar bence.

laleninbahcesi dedi ki...

Güneş ve ay illede denizde yıkandıklarında daha bi güzel olurlar...
Fotolar süper kankii

balkızım dedi ki...

bana senin oralarda iş yokmu
valizlerini taşırım ne dersin
valla çook kıskandım
benim değişikliğe ihtiyacım hat safhada sanırım mavianne öpüyorummmm

Syhn dedi ki...

çok güzell!

özlem dedi ki...

Bu güneş her yerden, her şehirden çok güzel batıyor bence Fatma'cım.
Çok güzel fotoğraflar emeklerine sağlık.
sevgilerimle..

özlem dedi ki...

Bu güneş her yerden, her şehirden çok güzel batıyor bence Fatma'cım.
Çok güzel fotoğraflar emeklerine sağlık.
sevgilerimle..

filiz dedi ki...

Fatmacığım ben geldimmm,
resimler ne güzel ellerine sağlık,anneciğine selamlar,ablamla konuştum gün yapmıyoruz bu sene diyor daha öncede dedimya hüseyin hasta siz ne zaman isterseniz haber verin buyurun ben evdeyim çooook öptüm seni:))

Balkahve dedi ki...

ne kadar aciziz bu güzellikler karşısında.şükürler olsun
sevgiler..