Sizin için anlamını biliyorum ama, benim için UYKU demek !
İftar, sahur, iş derken ne kadar çok yorulduğunu anladım,
Geç saatte kalkıp, yatakta gazete keyfi yapıp güne başlamanın konforunu yaşıyorum,
Salı gününe kadar bu keyif de bana yeter :)
Ankara yine kavruluyor,
Evde ne kadar pencere kapı varsa açık,
Vantilatör çalışıyor,
Hala bir serinleme olmuyor bünyede.

Akşama ne var iftarda?
Kırmızı mercimek çorbası yapayım diyorum kremalı,
Yanına da nohutlu pilav,
Zeytinyağlı fasulye,
Tavuk bagetleri ile yapılacak bir tarif bakayım netten,
Daha ne olsun, yanına da salata,
Baklavamız var dondurma ile yemekten 1 saat kadar sonra iyi gidiyor,
Sıcacık bir pide de alındı mı,
Değmeyin keyfimize :)
Gerçi sadece sıcak pide , tereyağı, tulum peyniri olsa bana yeter de artar bile,
Bu yıl kayınvalidem yazlıkta, annemler de memlekette olduğu için iftar daveti vermedim daha,
Kısmet...
İftardan sonra tabiii babamızın izleyeceği bir maç yoksa,
DVD izliyoruz,
Ramazan geleli epey film izledik,
Bir ara sizlere yorumlarımı yapayım toplu olarak,
Bugün Habertürk'te Ünye'li gazeteci arkadaşlarımın haberini gördüm,
Mutlu oldum,
Yerel gazetede de çok başarılılar,
Onlara buradan selam gönderiyorum...

7 Yorumlar

  1. kankiii, sabahtan beri yemek araştırıyorum ben de:)))
    İftar daveti ben de veremedim çünkü, sandalyelerimiz döşemeye gitti gelmedi... organizatör de Zuz olunca fazla da birşey denmiyor... Atölyecinin keyfine kaldık...
    öPTÜM ÇOK İYİ PAZARLAR

    YanıtlaSil
  2. Sefan olsun mavim, dinlen bir güzel.

    Iftar menüsünü de hazilamissin nasilsa.
    Simdiden afiyet olsun kesin hepsi cok lezzetli olacaktir:)

    YanıtlaSil
  3. biri uyku mu dedi ? uyumak istiyorum !!! :)))

    YanıtlaSil
  4. Boool keyifli zamanlar sana..arada iyi geliyor bünyeye böyle durumlar :) çook öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  5. Umarım üç gümlük tatilin dilediğin gibi geçer canım.Gerçi ben yazarken sen tatilin son gününü geçiriyorsun ama umarım iyi geçmiştir sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ramazan ve çalışma çok yorucu oluyor keşke daha çok tatıl olsa hatta ben dıyorum kı çalışanlara 2 ayda bır hafta tatıl yasası çıkmalıı ama evde olmak çok daha zor bazen tekrar iş hayatına dönmek ıstıyorum sona çocuk ne olacakk deyıp vazgeçiyorum ama bu sene ınşallah oglanı kreşe verıp guzel bır kursa başlamak ıstiyorum
    kocaman öptüümm

    YanıtlaSil
  7. Ben de mercimek çorabası yapıyorum akşama, kremalısını hiç denemedim ama.:)

    YanıtlaSil