Sahurdan sonra yatıp da 10'a kadar uyumak lüksünü yaşadım haftasonu,
İşe gitme telaşından uzak, yatakta gazete okudum, miskinlik yaptım,
Çok sıcak deyip soğuk su ile haşır neşir oldum,
İftara ne yapsam diye geniş geniş düşündüm,
Kırmızı mercimek çorbası,
Etli nohut ve tereyağlı pilav yaptım akşam için,
Salata, yoğurt, iftariyelikler ile bir sofra kurdum rahat rahat,
Ailece oturduk sofraya Ramazanın ilk Cumartesisini böyle sonlandırdık,
Öğleden sonraya bir de film sıkıştırdım,
"Kar ve Kaplan"
"Hayat Güzeldir"de izlemiştik Roberto Benigni'yi,
Filmi sevdim, Attilio'nun gevezeliği dışında :))
Sonu güzeldi özellikle ve tablo gibi kareler vardı filmde...
2-1 Galatasaray Sivasa yenilmiş,
Mahocum maç izlerken ve Lig başladı diye sevinirken,
Ben de biraz burada vakit geçireyim dedim,
Bu arada, Üniversite sınavı dün açıklandı,
Tüm kazanan gençleri kutluyorum,
Cem ve Hülya'nın oğulları Ünsal İşletmeyi kazandı (TOBB Üniversitesi),
Çok mutlu oldum, buradan da ayrıca kutluyorum Ünsal'ı,
Darısı bizim çocuklarımızın başına (AMİN)

7 Yorumlar

  1. iftar soframız tamamen aynı:)))

    YanıtlaSil
  2. canım bu ne tesadüff
    Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  3. Yazını okurken içime bi huzur geldi canım Allah kabul etsin ibadetlerimizi bu arada hepimize hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. Bilseydim iftara size gelirdim:)
    En sevdigim menü varmis, afiyet bal seker olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım; paylaşıma teşekkürlerrr.Menü
    çok hoş olmuş,afiyet şeker olsun,seninde ellerine sağlık..sevgilerrrrr.Öptüm....

    YanıtlaSil
  6. dü n gece kocam , sence GS bu akşam ne yapar dedi. Ben de- trilyonluk transferler yapar, sonra gidip bir oyuncusunun fiyatına oluşturulacak takımlara yenilir dedim... Sivas gerçekten iyi bir takım ama biz ne garip yenilgiler gördük... Çok kızıyorum çokkkk.

    Bu ramazan üzerimde bir uyuşukluk var sanırım havadan... bir rehavettir gidiyor. Kar ve Kaplanı izlemedim...izleyeyim bakayım

    Öptüm kanki, iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  7. Ben de bugün yaşadım o lüksü :)gözümü açtığımda öğlen olmuştu bile..İyi pazarlar canım,öpüyorum...

    YanıtlaSil