Haftaya bir hızla başladım,
Sabah 10:00-Akşam 17:00 toplantıdaydım,
Pazartesi sendromunu atlatmanın en iyi yolu çalışmak,
Bunu da keşfetmiş oldum :))
Uyuklayamadım, mayışamadım, of, pöf diyemedim.
Haftasonu evden adımımı atmadım desem yeridir,
Öyle yorulmuşum ki hafta içi,
Haftasonunu evde geçirmek benim için harikaydı,
Uyudum, uyandım, tembellik yaptım,
Gazete, kitap okudum,
Yemek yaptım,
Yaptığım, erişteli yeşil mercimek çorbasını çocuklar çok sevdiler,
Patlıcan güveci fena olmamıştı,
Ama pek rağbet eden olmadı,
Ramazanda balık yenmez derler ama,
Mahocum süper bir tuzda balık yaptı Cumartesi akşamı,
Yanına karides, kalamar,
Şiddetle tavsiye ederim,
İftarda gayet de güzel yeniliyor.
Çocukların bütün gün evde, bilgisayar, televizyon, playstation oynaması hiç hoşuma gitmiyor,
Okul süresince haftaiçi yasak olan tüm bu saydıklarım, tatil gelince serbest oldu,
Oldu olmasına da bir sınır koymayı bilmek lazım değil mi ama,
Gerçekten de bağımlılık yarattığına inancım kuvvetlendi bilgisayar oyunlarının,
Çünkü, onlar olmayınca ne yapacağını bilemeyen bir Ahmet Can var evde,
"Oğlum, satranç oyna, bisiklete bin, top oyna, kitap oku" desem de,
Bu söylediklerimi yarım saat içinde yaptığını söyleyip,
Anne şimdi ne yapacağım? diye soruyor
Tabi cevap olarak da;
"Aç bilgisayarı" dememi bekliyor :((
Ne yapacağız bu çocuklarla bilmiyorum,
Fahir'in uğraşları daha fazla gitar çalıyor, resim yapıyor, elektronik oyuncak veya aletleri söküp, yeni bir şeyler yapmaya çalışıyor :))
Fotoğraf çekmek istiyorum bu aralar,
Ayci gibi, Ceyda gibi, Zeynep gibi güzel kareler yakalayım istiyorum,
Umarım daha sonraki yazılarımda çektiğim fotoğrafları eklerim,
Daha çok kitap okumak istiyorum,
Bir de denize girmek istiyorum bennnnn.....

9 Yorumlar

  1. kankiiii sondan başlayayım bende denize girmek istiyorum... Karıkoca bayramda bir yerlere kaçsak mı diyoruz ama geleni gideni çok olan bir eviz, ayıp olur mu diyoruz...

    Çocukların büyükleri de küçükleri de aynı hiç üzülme ... hepsi bilgisayar başında:))

    Fotoğraf makinemizin üstüne Gamse bastı kırıldı... Naziş hayatta kimseye verme... bir tane var iki resim çekince pili bitiyor:))

    öPTÜM ÇOK ÇOK

    YanıtlaSil
  2. canımmm maviannecimm..
    çok tatlısın, bu yoğunluğun azalsın eminim sen de çekersin güzel fotoğraflar..ama şu denize girme kısmına katılmamak elde değil..

    YanıtlaSil
  3. bende bende fotograf çekmek istiyorum onlar gibiiii :(((

    iftar balık yenir yenmesine de ertesi gün susatmaz mı? hele tuzda balık?

    afiyet olsun çalışkan anne ;)

    YanıtlaSil
  4. Mercimek çorbasııııı...
    Çok severim ben de:))
    Bizim de tatil bitiyor...
    Fotoğraf çekmeyi küçüklüğümden beri çok seviyordum.
    İyi gözlem yapabilen insanların iyi kareler yakalayabileceklerini düşünüyorum.
    Güzel geçsin günün:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. canım arayamadım, ben döndüm,bir dahaki sefere inşallah. bu arada şu istediklerinin hepsinden bende istiyorum

    YanıtlaSil
  6. gülay bahsedince önce alttaki yazıları okudum.Fahiri kutlarım herşey gönlünüzce olur umarım.
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  7. Bağımlılık olayında haklısın.Bizde bile bağımlılık yapmıyor şu internet olayı.her defasında da bahanemiz hazır.Ama artık ihtiyaç.e çocuklar da haklı.Alışkanlık kötü..

    YanıtlaSil
  8. bağımlılık durumu bizde de var maalesef,ne yaparsak yapalım en fazla yarım saat oyalayabiliyoruz,okulların açılmasını işte bu yüzden dört gözle bekliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Maviannem; al bizden de o kadar.Koca tatil bitti, bir kitap bitmedi, ama play station oyunlarında bitirene madalya var sanki, offf ben hiç yormazdım bu konuda bizimkileri bunları ne yapacağız ki..

    YanıtlaSil