Canım Mualla Teyzeciğim senin o şefkatli kalbin ne güzeldir,
Samsundaki annemsin sen benim,
4 yıl yanında okuduğum teyzem,
Hümeyra Ablam, nazik ve misafirperver komşuları doktor beyler beni çok ağırladılar,
Herkese çokkk teşekkür ediyorum....

19 yıl oldu Samsundan ayrılalı,
Üniversite okurken Samsunda Çiftlik Caddesi dışında pek fazla da gezilecek bir yer yoktu,
Çiftlikteki Latin, Kuğu Pastanesi gittiğimiz birkaç yerden biriydi,
Her yıl Ünye'ye gitmeme rağmen Samsun'a gezmek için pek gidemedim,
Bu sefer Samsun'a eşi dostu görmeye gittim öncelikle,
Samsun beni çok şaşırttı,
Üniversite arkadaşım Dilek beni Atakum sahilinde ve Doğu Park da gezdirdiğinde Bravo dedim,
Harika olmuş Samsun,
Hele de sahili bir Bodrumu, İzmir'in kordon boyunu aratmıyor,
Amazon Cafe, teleferik ile çıkılan Restaurant,
Bir sürü harika yer yapılmış,
Dilek bir o kadar da vaktim az olduğu için gezdiremediği yerleri anlattı...

Simiber'i görmeden olmazdı, Semra eksik olsa da bizim muhteşem dörtlünün (DİSİFASE) üçü bir araya geldi tekrar, Bize bu kısa zaman yetmedi tabi,
Samsun'un o güzelim pidesi eşliğinde sohbet ettik.
Ben Ünyedeyken siz, aycide okumuş ve fotoğrafları görmüşsünüz,
Bugün Ankara'da evimden ancak internete girebildim,
Ayci'nin yazısından çok etkilendim,
Çokkkkk teşekkür ediyorum ona buradan,
Gerçekten de blog sayesinde tanışıp, sevdiğim bu güzel insanlar benim hayatımı zenginleştiriyorlar,
Sünter Alamanya'dan kızını Samsun'a göndermenin burukluğunu yaşıyor,
Ben ise memleketime gelin gelen Ayci için mutlu oldum,
Yaşanılabilecek en güzel şehirlerden biri çünkü Samsun,
Ayrıca, damadımız Mesut kızımızın gözünün içine bakıyor,
Allah çok mutlu etsin, aşkları sevgileri ömür boyu sürsün...
Devam edecek :)))

7 Yorumlar

  1. Belli ki güzel bir tatil olmuş anılar canlanmış :)devamı gelecek eh beklerim devamını ;)sevgilerimle öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  2. KANKİİİ valla bu sene bana tatil çok az geldi... Oh sen çok güzel bir nokta koydun ... memleket havası aldın...

    Samsundan hep bir şöyle geçeriz... bir keresinde iki gün kakalım gezelim dedik ve YAFEYA otel de konakladık... bir güzel gezdik Samsun'u ama o sözünü ettiğin yerleri ben de bilmiyorum tabi...

    Öptüm çok hoş geldin ayol şükür kavuşturana...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir paylaşım olmuş,bizleride dahil ettiğiniz içinde teşekkürlerr.Sevgilerrr....

    YanıtlaSil
  4. Mavisim,
    ne güzeldir insanin kendi memleketine gitmeleri.
    Sanki cocuklugunun o kaygisiz saf halini tekrar yasarsin da ruhun derinden huzur bulur.
    Onun icindir herhalde, dünyanin neresinde ysarsan yasa, neresini gezersen gez,hic bir yer insanin memleketi gibi güzel degildir.
    Insani bütünler memleketi, uzakta hep biraz eksik kalirsin.
    Birde eski dostlarla bulusunca...Degme keyfine gitsin:)

    Birde Samsunun son yillada cok gelistigini söylediler bizede ordayken.
    Demek kizima hazirlanmislar:))
    Öpüyorum seni mavisim.

    YanıtlaSil
  5. buluşmanıza öyle çok sevindim ki ayci söylediğinde harikaa demiştim :)
    bir gün sünteranne, ayci, sen, ben buluşuruz belki :) ama iyi ki buluşmuşsunuz :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. ooo ne güzel tesadüf buluşmuşsunuz. eski dostları görmekde çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Çooook güzel bir gezi olmuş maviannecim.sizin adınıza çoook sevindim:) ayci ile de buluşmanıza ayrıca çoook sevindim.fotolar çoook güzel.çook güzel çıkmışsınız.sevgilerimle.

    YanıtlaSil