Çakıltaşlarının o inatçı baş kaldıran yüzeyleri ayaklarımı acıttı,

Yine de çekinmedim bu direnişten, yürümeye devam ettim kumsalda,

Dalgaların bacaklarıma vuruşunda ise bir serinlik ve özgürlük hissettim,

Bu dalgalı deniz gibi özgür bıraksak kendimizi biz de,

Değişmek zor mudur?

Kötü huyları geride bırakmak,

Her zaman iyi ve güzele yelken açmak,

Çevremizdeki herkes gülse,

Neşeli olmanın, hayattan tad alabilmenin bir meziyet olduğunu düşünmeye başladım,

Hayata daima negatif bir pencereden bakan insanları gördükçe….

Bugün yıllık iznimizin 1. haftasını devirmek üzereyiz,

Hayatım boyunca hep isteyip de gerçekleştiremediğim,

Sabah yürüyüşü ve sporumu bu tatilde gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyorum,

Ahmet Can ile 7:30 gibi uyanıp spor yapmaya çıkıyoruz,

Yazlıkta herkes uykuda, çıt çıkmıyor,

Biz ayaklarımızın ucuna basarak kaçıyoruz,

Suç ortağımla birlikte,

Deniz, masmavi güzel kıyafetini dalgalandırıp kırıtıyor,

Nasıl cazibeli görmelisiniz,

Her seferinde yüzme isteği uyandırıyor,

Ayaklarımızda spor ayakkabıları ile biz yürüyüş yapacağız oysa ki,

Bizi kışkırtmasına izin vermeden yürümeye devam ediyoruz,

Spor aletleri de koymuşlar parkın içine,

Yürüyüşe sara verip aletli jimlastiğimize başlıyoruz,

Ahmet Can çocuk parkına gelmiş muamelesi yapsa da aletlere,

Birlikte hem eğlenip hem spor yapıyoruz,

Dönüşte yazlık evlerin arasından yürüyoruz,

Her çiçeğe her ağaca bakarak, konuşarak,

Yazlıkçılar yeni yeni uyanmış,

Tabak çatal sesleri geliyor bahçelerden,

Günaydın diyerek geçiyoruz,

Bazen de bahçelerindeki begonvillere methiyeler düzüyorum,

Yüzlerindeki gururu ve teşekkürü görmek beni mutlu ediyor,

Bakkala uğrayıp sabah ekmeğimizi (bazen de simidimizi) ve gazetemizi alıyoruz,

Yürüyüş arkadaşımla konuşa konuşa bizim siteye geliyoruz,

Aklımız denizde kalıyor,

Bir an önce kahvaltıyı yapıp, kendimizi onun serin kollarına atmak için acele ediyoruz,

Ev ahalisini uyandırmak da bize düşüyor,

Haydi uyuşuklar kalkın kahvaltı hazır!!!!!


NOT: BU yazıyı geçen hafta yazdım şimdi ekleme fırsatı buldum,

Yarın dönüyorum Ankara'ya.....

10 Yorumlar

  1. Ne güzel Mavi Anne'ciğim, tatil iyi gelmiş sana.
    Sevgiler kocaman oralara:))

    YanıtlaSil
  2. yazdıklarını okuyınca teyzemlerin yanına gidesim geldi kuşadaasına yaz kış oradalar ama şu dönem yazlıkçılar :)

    YanıtlaSil
  3. bende sevinmiştim daha ortasın tatilin diye.. ankara braktığından zor gelecek sana benden söylemesi ;)

    YanıtlaSil
  4. tatil ne çabuk geçiyor değilmi Maviannem

    YanıtlaSil
  5. Ne iyi yapmışsın Maviannem, sabah erkenden kalkınca upuzun olmuştur tatil.
    Hayattan tad alabilmek meziyet gerçekten katılıyorum sana.

    YanıtlaSil
  6. Bende yaparim aynisini ama bir farkla,
    Yürüyüse cikarken mayomu da giyerim. Önce yürüyüsümü tamamlar sonra da atarim kendimi denize bir iki fasil yüzdükten sonra dönerim geriye.Saat daha sekiz bile olmamistir.
    Bir dahakine bir dene bak nasil güzel oluyor, henüz kimsecikler yokken yüzmek:)

    YanıtlaSil
  7. kankiiitam zamanında tatil yaptın... burası yağmur çamur... gideceğimiz yerde de hava yağmurlu görünüyor... erteledik bir hafta daha İstanbuldayız...
    Artık kapsamlı bir tatil yazısı ve resimleriyle bekliyorum seni...

    YanıtlaSil
  8. Ah tatil ne çabuk bitiyor ne yazık ki,Maviannecim tekrar çok teşekkürler canım karşılıklı sohbet etmek seni yakından görmek güzeldi.Çoook öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  9. En güzelini yapıyorsun Mavianneciğim..Ohhh keyfini çıkar..

    YanıtlaSil
  10. Ulumavi;
    Hoşgeldin kuzum. Ne güzel anlatmışsın. Henüz tatile çıkamayanları sizinle birlikte alıp götürdün o sabah yürüyüşüne. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil