Özellikle öneriyorum, teşvik edin çocuklarınızı Satranç oynasınlar,
Eminim zevkini alınca vazgeçemeyecekler,
Çok küçükken tanışsın satranç ile,
İlk başlangıç 4-5 yaş olabilir,
Sonra geliştikçe, turnuvalara katıldıkça siz de zevkine varacaksınız,
Saatlerce kapıda bekleyeceksiniz,
Bu turu kazanacak mı?
Rakibi kim, nerede hata yaptı?
Averaj kimde?
Masa sıralamasına girecek mi?
Tüm bunlar sizin en bilmek istediğiniz konu olacak,
Çocuğunuzun centilmence mücadelesi içeride devam ederken siz,
Diğer anne babalarla kapıda heyecanla onun yolunu gözleyeceksiniz,
Çıkışta yüzündeki ifadeden anlayacaksınız bu turda nasıl bir başarı kaydettiğini,
En güzeli tabi ki, derece yapıp madalya ve kupa kazanması,
İlk üçe giremediğinde teselli vereceksiniz ona,
Tüm turnuvaların onun için bir tecrübe olduğunu,
Üzülmemesi gerektiğini, çok da iyi bir mücadele verdiğini söyleyeceksiniz,
Bir sonraki turnuva için heyecanlanmasını sağlamak da sizin elinizde,
4. Beko Satranç Turnuvası yapılıyor Ankara'da,
Okul takımı olarak katıldı bizimkiler,
Bugün sonlanacak turnuva umarım ilk 3'e girerler,
Takım yeni isimlerden oluşuyor,
Ahmet Can takım kaptanı ama, işleri zor,
İyi mücadele ediyorlar,
Diğer takımlar çok güçlü,
Biz babasıyla dün bütün gün onu kapıda bekledik,
Sabah 10 da başlayan turnuva akşam 9'da bitti,
Çok yoruldular,
Çocuklar siz elinizden geleni yaptınız,
Sonuç ne olursa olsun çok iyiydiniz....

6 Yorumlar

  1. Ahmey Can ve arkadaşlarının başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.Hayatta bir satranç oyunu değilmi zaten? hamleleri doğru zamanda yapmak yada yapamamak ,bütün mesele bu herhalde tabi şansına karşına çıkan rakipler de önemli tabii,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ya ben matematikçi olmama regmen hiç sevmiyorum satranç oynamayı.ama kızımın öğrenmesi lazım pratik düşünmeyi arttırması için:)

    YanıtlaSil
  3. çocuklarını böyle şeylere yönlendirdiğiniz için sizi tebrik ediyorum..

    santracı çok seviyorum ama sor en son ne zmn oynadım diye :)

    YanıtlaSil
  4. Öğrenmeye bile sabır gösteremediğim bir etkinliktir satranç :( Erdim yeni yeni başladığı için ona eşlik edemediğimden eksikliğini duyduğum bir etkinlik :( Ben küçükken de 'duramayanlardan' bir çocuk olduğumdan farklı alanlarda buldum kendimi; öğrenince, çözünce geliştirmek yerine sıkılıp değiştirmekte sakınca görmediğim alanlar :(
    Vay iç dökmüşüm iki dakikada :P
    Ahmet Can'cığıma ve ekip arkadaşlarına başarılar diliyorum; dereceye giremezlerse de yazı içeriğinde olduğu gibi benim mavianne'm onları teselli eder.
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. AHMET CAN'A BAŞARILAR...BEN DE ASLINDA SATRANCI ÖĞRENMEK İSTİYORUM AMA KARIŞIK VE ZOR GELİYOR, AHMET CAN BÖYLE GÜZEL BİR OYUNU ÇOCUKKEN TURNUVALARA KATILACAK KADAR OYNAYABİLDİĞİ VE BÖYLE GÜZEL BİR HOBİYİ SPORA ÇEVİRDİĞİ İÇİN ÇOK ŞANSLI...
    AHMET CAN'IN GÜZEL GÖZLERİNDEN ÖPTÜM, YOLU AÇIK OLSUN...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  6. Çocuklar blog yazmasını öğrensinler. Öğrendiklerini, deneyimlerini yazmayı öğrensinler. Değer katmayan eğitim çağı bitiyor.
    Satrançtan öğrendiklerini yazsınlar. On parmak FE klavye yazmasını öğrensinler sonra sürekli yazsınlar.

    YanıtlaSil