17 Mayıs 2010 Pazartesi

GELİNCİK TARLASI

Gelincik tarlası bulduk,
Yolumuzun üzerindeymiş,
Kırmızı ile kaplanmış,
Kırmızı ve yeşil bu kadar mı uyumlu,
Bu kadar mı süslü olur,
Bayıldım bayıldım....
Bu güzelliği fotoğraflamak harikaydı,
Çekmeye doyamadım,
Ne güzellikler var çevremizde önemli olan bakmayı bilmekte...
Şükrettim bu güzellik karşısında,
Nasıl da salınıyordu rüzgarla,
Kırmızı elbisesini giymiş, gözüne siyah kalemini çekmiş gelincik,
Arka fon olarak da yeşili davet etmiş,
Kendine en yakışan fonu bulmuş,
Ondan güzeli alımlısı yok tabii....
Narin, kırılgan,
Sert bir rüzgar estiğinde,
O güzel kıyafetini uçuruyor rüzgara karşı,
Gelinciğe bu kadar güzelleme yaptıktan sonra çekiliyorum huzurlarınızdan efenimmm :)))

24 yorum:

Butterfly dedi ki...

Aman allahım bu ne güzellik böyle,gelincik tarlası görmeyeli yılllarrr olmuş,gelinciğe yaptığın güzelleme harika fotolar şahane..daha ne olsun teşekkürlerrr.öpüyorum canım.

gençbiranne dedi ki...

harika harika tek kelimeyle muhteşem:))
bide ay çiçekleri beni böyle hayran bırakır kendine..

Pratik Anne dedi ki...

Tablo gibi. Boyle bir guzelligi bu kadar guzel fotograflayip paylastigin icin cok tesekkurler Mavi Anne.

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

harikaaa ne kadar güzelmiş..gelincikler çok güzel fotolar şahanee

çınar dedi ki...

gelinciğe bayılırım nasılda güzeller senin ellerinden çıkan fotolarda öyleee

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ya biliyorum ben burayı Ankara'da bir tarlaya girmiştim bende böyle Mavişim. Bu arada yorum dert değil gönüller bir olsun eski dost :) Takımdaşlarıma da geçmiş olsun :(

tosbagalar dedi ki...

Bakmalara doyamadık ne güzellik öyle içimiz açıldı

laleninbahcesi dedi ki...

yol üstünde gelincik tarlasına rastlamak mı? ne kadar şanslısınız kankii.

Ama harika bir görüntü, yıllar oldu rastlamayalı böyle bir şeye...

Öptüm çok

AYŞENİMOOO dedi ki...

TEK KELİMEYLE OLAĞANÜSTÜ...HARİKA...
SEVGİLER...

fotograf penceremden dedi ki...

kırmızı gelinçikler içinde harikasın
bayıldım daha dün demiştim bizimkisine kıpkırmızı gelinçik tarlasında fotoğraf çekimi yapsak diye senin güzel karelerin çıktı karşıma süpersin :) çok beğendim

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok çok güzel görüntüler.Gelincikler narin çiçekler.Nasıl da güzel kıpkırmızı.Ben de görmek istedim şimdi.....

Cocukla Cocuk dedi ki...

tesadüfün böylesi:) bugun yeni evimin etrafında da o kadar çok gelincik vardı ki içimden keşke bahçe olduğunda da burası boyle çıksa bu gelincikler diye geçirdim...çok saf, çok masum çok zarif bulurum gelincik çiçeklerini o yüzden mi acaba gelincik denmesi bu çiçeğe...

gungece dedi ki...

Hangi yolun üzerindeymiş canımcım bu gelincik tarlası ve nasıl oldu da bugüne kadar farketmemişsin bunu.
Bayıldım valla fotoğraflar harika, eline sağlık...

mosquito dedi ki...

Gerçekten güzelleme yapacak kadar var:)Harika görünüyor..

tatlıhayat dedi ki...

Merhaba,gelincik sadece havası temiz yerlerde yetişirmiş.Sevgiyle...

ezgilimelodi dedi ki...

Okula giderken yolumuzun kenarlarında rastlıyoruz gelinciklere...
Çok severim,ve resimler de çok güzeller:)

yagmurun kızı dedi ki...

selam ben istanbuldaki gelincik tarlalarının adreslerini yada bulundukları yerleri merak ediyorum cok önemli, yardımcı olmanızı rica ediyorum

MAVİANNE dedi ki...

ilahi yağmurun kızı :)))
çok güldüm istanbuldaki gelincik tarlası adresi istemene
canım ben ankaradayım
bu gelincikli yer de behiçbey fidanlığına giderken
anadolu bulvarı istikametinde

Füsun T. dedi ki...

nefissss..bizim bahçenin oralarda da var, gözümü alamıyorum kırmızısından.

Celal Cengiz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Celal Cengiz dedi ki...

Blogta ilk kez habe yaziyorum andan bilemedim haberimi aldinizmi almadinizmi onun icin tekrar yaziyorum

Nerde bu güzel mekan ellerinize yüreginize saglik

Teşekürler
Celal cengız

MAVİANNE dedi ki...

Celal Bey, bu gelincik bahçesi ankarada anadolu bulvarında traktör fabrikasının karşısındaydı

Celal Cengiz dedi ki...

Istanbulda civarinda GELINIK tarlası yokmu.???
Gelecek sezon icn soruyorum

Tsk Celal

Celal Cengiz dedi ki...

ISTANBULDA ve çevresınde GELINCIK BAHCESI VARMI BILENLER LÜTFEN YAZSINLAR...

Tsk. Celal