2 Mart 2010 Salı

YARIN KONYA'DAYIM

Sunumum 13:30'da beklerim efenimmmm......

8 yorum:

allımorlu dedi ki...

maviannecim başarılar diliyorum,güle güle git,iyi yolculuklar:)

birdutmasali dedi ki...

iyi yolculuklar,
her şey gönlünce olsun.
başarılar maviş.

fotograf penceresinden dedi ki...

iyi yolculuklar umarım fotoğraf çekme fırsatın olur :)

nehircce dedi ki...

İyi yolculuklar kolay gelsin :)

Kağıttan Gemiler dedi ki...

İyi yolculuklar mavianne.
Adana' ya da bekleriz. Buraların da bilgilenmeye ihtiyacı var.
Selamlar

Adsız dedi ki...

canım çalışma arkadaşım..sana başarı dilememe gerek yok, zaten öylesin:))bugün öğleden sonra beni yalnız bıraktılar..resmen boğuşuyorum:(((seni özledim..çabuk gel..öptümmm (yan masandan:))

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

kankii güle güle git. Konyadan güpgüzel anılarla resimlerle gel bize...
çook öptüm...

rahime dedi ki...

canım
seni konyaya gelmişken göremediğime çok üzüldüm:)
benim eskişehir görevim hafta başında kesinleşti
senin geliş saatin biraz erken olsaydı ve ben gidiş otobüsü biletini öğleden sonra için bulabilseydim....
plan yapmıştım ama olmadı işte
inşallah başka sefer bunu telafi ederiz:)