11 Şubat 2010 Perşembe

SEVGİ DOLU GÜNLER DİLİYORUM

Fotoğraf: Mavianne
Tek bir gün mü kutlamak istersiniz?
Sevgilinizle birlikteliğinizi?
Yoksa 365 gün de sevgililer günü mü olsun?
Sanırım herkes 2. şıkkı işaretleyecektir.

O gün ne olur?

1. Güllerin fiyatı 2 katına çıkar
2. Sevgiliye ne hediyesi alacağım diye mideye ağrı saplanır
3. Evliler "biz evliyiz, sevgili değiliz" der, hediye almaktan yırtmaya çalışılır
4. Zoraki bir kutlama programı yapma stresi herkesi gerer
5. 14 Şubatın sıradan bir gün olduğu duygusu yaratılmaya çalışılır
6. Hıncal Uluç'a iyi dilekler gönderilir
7. Her yer kırmızıya bürünür

Gençlerin kafede sıradan bir günde bile, masalarında bir gül, böyle elele tutuşup, saatlerce gözgöze sohbet etmelerini görünce AŞK'ın ne kadar güzel bir duygu olduğunu bir kez daha fark ettim,
Yaşınız kaç olursa olsun içinizdeki AŞK hiç bitmesin,
Sıradan bir günde çat kapı çiçeklerle gidin sevdiğinize,
Gözünün içine bakıp "Seni Seviyorum" deyin,
Ayna gibidir sevgi ve aşk,
Karşınızdakine yansır,
SEVGİ DOLU GÜNLER DİLİYORUM

16 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

MAviannem çok tatlısın..
Kocaman sevgiler sana..

Gumus Ay dedi ki...

Sevgili mavianne,çok güzel özetlemişsin.Sevgi bir güne sığdırılamaz sevdiklerinize sevgimizi her an sunmalıyız.Sevgi bir alışveriş değildir.Ama özel günlerde insanın kendini özel hissetmeside hoş olur .SEvdiklerinle kal sevgiyle kal.

Leylak Dalı dedi ki...

Her günün sevgi dolu geçsin Mavianneciğim...

zeynep dedi ki...

maviannecik çok güzel bir yazı olmuş..sevgiler..

cansudere dedi ki...

çok güzel yazmışsın canım . sevgiler..

ayci dedi ki...

deliye her gün bayramsa - sevgililer günüde pek farkli olmaz ;)

Syhn dedi ki...

bu sözlerin üstüne söyleyecek söz bulamıyorum

Seiden schal dedi ki...

Bol ,Ask ve sevgi dolu günler diliyorum canim sevgiler..

Cocukla Cocuk dedi ki...

amin Maviannem, her gün sevgiyle kalalım.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

mavianne güzel bır anlatım olmus canım.aşk sevgi herzaman bızımle olsun.kocaman sevgiler:)

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

...Aşk yeniden
Bitti artık bu son derken
Aşk yeniden
Aynı sularda yüzerken
Aşk yeniden
Rüya gibi bir yaz geçerken

Aşk yeniden
Unutulmuş yemin gibi
Aşk yeniden
Hem tanıdık, hem yepyeni
Aşk yeniden
Kendini yarattı kendinden....

( aşk dolu günler diliyorum.sevgiler....)

gungece dedi ki...

14 Şubat saptamaların harika olmuş canım, gerçekten de tam da öyle.
Dileklerine katılmamak mümkün değil, aşksız, sevgisiz geçen tek bir günümüz bile olmasın inşallah.

nehircce dedi ki...

Evet o gül fiyatları yüzünden oluyor ne oluyorsa zaten :)) Pek hevesli olmuyorlar erkekler almak için,buda onlara bahane mi oluyor ne :)) Canımm hepimize sevgi dolu günler inş..sevgiler.

Adsız dedi ki...

Maviannecim sana da sevgi dolu günler,çook öpüyorum.
asis-butterfly

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Kalemine sağlık maviannem, ne de güzel yazmışsın.

Sevgiyle kucaklarım..

sünter dedi ki...

"Ayna gibidir ASK karsinizdakine yansir"

Ne güzel ve dogru bir söz. Daha üstüne ne denir ki?

O güzel isigin hic solmasin mavisim.
Öpüyorum seni.

Ayrica bende bir MIMin var.Yazmak istersen tabii.