Her evde farklı hikaye var,
Ölüm hayatın bir gerçeği,
Onunla da yaşamayı öğreniyormuş insan,
Allah sabrını veriyor,
Başına gelmeyince,
Senin yakınların hiç ölmeyecekmiş gibi geliyor insana,
Doldurulamayan boşluk yerinde kalıyor,
Ancak, hayat bu!
Herşeye rağmen eğildiğin yerden kalkıp,
Devam ediyorsun yaşamaya,
Yaşamına bir "ölüm" molası verdiriyor "hayat"
İnsanoğlu bağlanıyor sevdiklerine,
Yaşı kaç olursa olsun, hep orada olsun, hep yanında olsun istiyorsun,
Allah gerçekten de gücünü ve kuvvetini gösteriyor,
İnanç da varsa gönlünde üstesinden geliyorsun bir şekilde,
"Allah evlat acısı göstermesin" derler,
Ben de herkese bu şekilde dua gönderiyorum...
Pazartesi işbaşı yapacağım,
Fırsat buldukça bloglarınıza geleceğim,
Yorumlarınız için sağolun,
Sizlere dönemedim kusura bakmayın,
Çok yoğun bir hafta geçirdim
Görüşmek üzere....

17 Yorumlar

  1. Hep sizinle yaşayacak. Hep aklınızın bir köşesinde, kalbinizin bir yerinde duracak.Dostlarda böyle günlerde hep yanınızda olacak...

    Çook öptüm kankii

    YanıtlaSil
  2. Allah sabır versin, o yattıkça sizlere ömür versin. Hayata kaldığınız yerden devam, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Canım dediğin gibi allah sabrını veriyor yoksa hayat nasıl devam eder.Ben de hep derim allah evlat acısı yaşatmasın.Çook öptüm canım.

    YanıtlaSil
  4. insan kaybetmeden bilemiyor değil mi?? mavi annem. hep yanımızda hep hayatta olacaklarmış gibi davranıyoruz çogu zaman..doldurulması gerçekten çok zor bi boşluk..sanki hiç gitmemiş gibi her yar anı ve hatıralarla dolu.ama sabrını veriyor rabbim..hayat devam ediyor gerçektende

    YanıtlaSil
  5. Evet mavisim Allah sabrini veriyor, yoksa insan asla katlanamaz. Allah kimseye evlat acisi vermesin bu duaya katilmayan hic kimse yoktur sanirim. Insan rüyasinda bile görse nasil bir aciyla uyaniyor. Ama onu yasayanlar da cok. Ben ö yüzden sehit haberlerini izleyemem. Gencecik cocuklar.
    Kayinpederinin mekani cennet olsun insallah.
    Ailece hepinize sabir diliyorum.Özellikle senin ogullarin ( ve diger torunlari) cok etkilenmislerdir onlarada ayri bir sabir diliyorum.
    Sen simdi kimbilir kac parcaya bölüneceksin.
    Esine, cocuklarina, kayinvalidene... hepsine ayri ayri teselli olmaya calisacaksin.
    Sanada hem sabir hem de güc diliyorum ki o senin icinde var.
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  6. evet canım ya,hayatın gerçeği bu,yapacak bi şey yok..tek şey dua,ona inanıorum ben..

    YanıtlaSil
  7. Allah sabır versin canım.
    Unutmak diye bir şey yok biliyor musun?
    sadece hafıza geriye itiyor yaşananları acı böylece biraz hafifiliyor.
    Çok haklısın, Allah evlat acısı göstermesin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Allah sabır versin, başınız sağolsun sevgili Mavianne :( Zehr@

    YanıtlaSil
  9. Canım,allah hepinize bol sabır versin.İnsan ölümü kendi yakınında yaşayınca daha keskin ve acı anlıyor,ama allah sabrınıda veriyor yoksa katlanmak ve onsuz yaşamak çok acı.güzel günlerde birlikte olmak dileğimle sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Hayat devam ediyor sevgili mavianne. Allah gerçekten evlat acısı göstermesin.
    Tekrar başınız sağolsun. Allah sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  11. gerçekten insan başına gelmediği müddetçe anlamıyor...
    Allah yar ve yardımcınız olsun..

    YanıtlaSil
  12. Ben kaybettiklerimi gönlümde yaşatıyorum, hatta küçüklüğümden beri inanırım, ben onları göremesem de melek olup benim yanımda olurlar diye.
    O zaman daha rahat katlanıyor insan acılara.
    Sana katılıyorum Allah kimseye evlat acısı vermesin.

    Allah sabrını artırsın, kolaylık versin, öptüm.

    YanıtlaSil
  13. Amin, Allah evlatlarımızın acısını göstermesin. Allah bol sabır versin sizlere de.

    YanıtlaSil
  14. Sözün bittiği yer işte ve
    evet hayat devam ediyor Maviannem

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Mavianne,
    Portakallı kekin tarifini bugünkü yazımın sonuna ekledim, arzu ederseniz orada bulabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. ilk günkü gibi kalsa ölüm acısı;hiç katlanılmaz da yavaş yavaş dayanılır hale geliyor.
    iyi ki de öyle oluyor

    YanıtlaSil
  17. Ölüm çok farklı bir deneyim.
    Herhangi birinin ölmesi ile aileden birinin uzaktan yakından bir akrabanın ölmesinde hissedilenler aynı olmuyor. Bazıları kızar fakat kimsenin elinde olan birşey değil.
    Bazı ölümlerde insan yaşarken ciğerim sökülse o kadar acı duymam diyor.
    Sözde birşey değil aslında yaşayan biliyor.
    İnsanın kendisinin ölümü bile farklı bir deneyim. Her insan dahi ölümü farklı deneyimlermiş.

    YanıtlaSil