26 Ocak 2010 Salı

SÜRPRİZ BULUŞMA

Buluşmanın Adı;
Zeya, Mavianne, Gümüşay ve Balkahve
Balkahve öyle güzel yazmış ki,
Ben tekrar etmek istemiyorum,
Bir tık Balkahveye....
Herkesin kulaklarını çınlattık,
Özellikle Kankim Lale'nin,
Bir dahaki sefere Ankara'ya onu da bekliyoruz,
Sımsıcak, samimi, içten, güleryüzlü bir buluşmaydı bizimki,
Sanki eskiden beri birbirimizi tanıyoruz,
Sanki, eski çocukluk arkadaşlarıyız,
Blog dostluğunu anlamak için yaşamak lazım :)
Aynı frekansta insanların biraraya gelmesi, doyumsuz sohbete dönüşüyor,
Vaktim kısıtlıydı, doya doya oturamadım,
Güzel hediyelerim için Balkahve ve Gümüşay'a teşekkürler,
Zeya'nın Ankara'ya gelmesi bize hediyeydi,
Tekrar görüşmek üzere ayrıldık...

24 yorum:

Balkahve dedi ki...

Merhabalar canım,
öncelikle fotoğrafa çok çok güldüm. Herkesin pozisyonu değişmiş benim ki gram kıpırdamamış:))Profosyonel olunca güzel poz veriyorum böyle:)))
Sevgili mavianneciğim,
ben de çok teşekkür ediyorum.Zaman ayırmak bence birbirimize verilmiş en güzel hediye..Daha uzun kalmanı çok arzu ederdim umarım bir başka sefer daha uzun oturabiliriz. Yazı için söylediklerine çok mutlu oldum..Yazdırana bak derler ya işte öyle bişey.Kocaman yüreğine kocaman sevgiyle.

ayci dedi ki...

hülya avsara cok benziyor demek ki kendiler :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

kankii, inşalah inşallah bir dahaki sefer birlikte geliriz. Biz zeya ile yol yapmaya alışığız heheheh.

Ne güzel olmuş, iyiki iyiki blog var diyorum her gün. Çook öptüm...

sünter dedi ki...

özendim, özendim, özendim.Hani tam kiskancaktim utandim:)

Güzel bir bulusma olmustur eminim.

Öpüyorum canim

çınar dedi ki...

aaaa çok kıskandım ama şimdi keşke bende ankarada olabilseydimmm

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Ne hoş bir buluşma olmuş.
Ayrıca önerinizi dikkate alacağım ben de sizi tandığıma mutlu oldum.
Selamlar

bilge dedi ki...

Güzel bir buluşma olmuş ne güzel izmirede bekleriz efendim..sevgi ve dostlukla..

fotograf penceresinden dedi ki...

öle güzel anlattın ki şimdi canım cekti :)
olurda ankaraya gelirsem seni görmeden zaten dönmem herhalde :)

Adsız dedi ki...

harika bir buluşma olmuş,iyi ki blog var dimi...nice güzel dostluklara yıllar boyu,öpüyorum canım.
asis

şehnaz dedi ki...

ÖZENDİM VALLAHİ...BÖYLE BULUŞMALAR ÇOK KEYİFLİ OLMALI.....İNŞALLAH BELKİ BİRGÜN BİRYERLERDE BULUŞURUZ CANIM....SEVGİLER

Gumus Ay dedi ki...

Canım,asıl bana yazacak hiç birşey kalmamış.Aranıza katılalı daha bir yıl olmadı,ama bu buluşma banada çok tanıdık geldi.Seni daha önce tanıyıp çok sevmiştim,sevgili zeyayı yakından tanımak süperdi.Sizleri tanımış olmaktan dolayı çok mutluyum. daha nice güzel günleri anılara eklemek dileğimle sevgiler.

cansudere dedi ki...

ay çok güzel imrendim valla çok güzel dostluklar kurulabıyor bloglatda gerçekten sevgiler canım.

nazpek dedi ki...

Kıskandım desem:))

ilknur dedi ki...

Ne güzel bir buluşma olmuş..Çok kıskandımm:)))
Sevgiler...

zeya dedi ki...

iyi ki gelmişim Ankara'ya :):)
muhteşem bir buluşmaydı. Kısa zamanda Lale abla'lı tekarını yapalım :):)

Syhn dedi ki...

ortam, sofra ve siz çok güzel görünüyorsunuz..

mosquito dedi ki...

Ne kadar güzel..Blog dostluğunun bu boyutlara gelmesi harika gerçekten..

berna dedi ki...

Çok teşekkür ederim hoşgeldin mesajınıza...sizde hoş geldiniz
sevinç getirdiniz...

İlknurca dedi ki...

İmrendim, ne güzel bir gün olmuş.
Gülücükler yüzünüzden eksik olmasın, sevgiler mavianneciğim.

allımorlu dedi ki...

ne güzell olmuş,hepiniz çok enerjik görünüyorsunuz..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ne güzel yansımış fotoğrafa kıskandık buluşmanızı, darısı daha kalabalık buluşmalara inşallah

Burcu dedi ki...

sanal dünyanın hayatımıza kattığı en güzel şey şu paylaşımlar bence :))

Butterfly dedi ki...

Maviannecim kısıtlı zamanlara bile sığdırılan sıcacık mutluluklar ne güzel,kimbilir birgün sırf sizleri görmek için bir Ankara yaparım :) çoook öptüm canım.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ankaralı bir ben belki ceee derim bir diğer buluşmaya:)))