Ben bir uçurtmayım
Kuşlarla yarışırım
Göklerde uçarım.
Havada uçarken
Süzülür kuyruğum
Renkli renkli kuyruğum...

Her şey benden küçüktür
Bulutlarla konuşur
Çocuklarla oynarım.

Tarık Ziya Yılmaz

Ahmet Can babası ile uzman tv'yi izleyerek yaptı bu uçurtmayı,
Uzman tv süper bir kaynak,
Görsel bir şekilde anlatıyordu uçurtmanın yapılışını,
O nedenle kolayca yaptılar,
Haftasonu uçuracaklar tüm sınıf,
Okulun arkasındaki alanda..
Cumartesi günümüz vardı,
Eski dostlar günü,
Nssıl güzeldi, nasıl gürültülü ve yemekli,
Saniye döktürmüştü,
Harika yöresel yemekler, tatlılar,
Muhabbet,
Tam kelimeyle harikaydı...
Burcu İstanbul'dan toğlantı için gelmişti Ankara'ya,
Cuma bizde kaldı,
Cumartesi onunla güne gittik,
Burcu ile eski günleri yad etmek,
"Turnike" yi izlemek çok eğlenceliydi,
1993'te 5 arkadaş Mustafa Yolaşan'ın sunduğu Turnike yarışmasına katılmıştık,
Burcu, Tuncay, Sibel, Mustafa, ben,
Ne günlerdi,
Ne kadar gençmişiz,
Bir sürü hediye ve epey miktar da para kazanmıştık,
O zamanın parası ile 47 milyon
5'e bölmüştük kazandığımız parayı,
Epey eğlenmiştik,
Hala da izleyip izleyip gülüyoruz...

19 Yorumlar

  1. ooo uçurtmalar hazır bende babamla uçururdum.

    YanıtlaSil
  2. amanın çocukken en sevdiğim aktivite bisikletle yokuş aşşa bisikletin üstünde benim diyen oğlan çocuklarının yapamdığı acaip hareketleri yaparak son sürat inmek, ve düşüp oramı buramı yarmaktı:)
    ikinci en sevdiğim akitivite haftasonları ankara-etlik-kasalarda uçurtma uçurmaktı allaaam ne keyiftir o!!!
    arkadaşlarla bir araya gelmekte en az o kadar keyiflidir işte:)not: evet canım fotoları ben çekiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bravo mavianne hem çalışıp hemde bu kadar yatılı misafir ağırlıyorsun....Arkadaşlık ve dostluk budur....SEvgiler....

    YanıtlaSil
  4. AAaaa!
    o yarışmayı hatırlıyorum ben,
    ailecek seni izlemek için tv nin başına toplanmıştık sanırım Mahir hastaydı onada ekrandan geçmiş olsun demiştin veee nişanlıydın da
    bak senin kadar net olmasada hatırlıyorumm :))
    uçurtmanızda pek güzel olmuştur hava güzel olurda çoçuklar uçurtma fırsatı bulurlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kankiii, ben şimdi meraktan ölüyorum o yarışmada seni. Sen ne yap et bize izlet:))
    uzman tv gerçekten de süper. Orada Zeya da var biliyomusun. Sanırım İspanyolca ile ilgili bilgi veriyor.

    YanıtlaSil
  6. Uçurtma şahane,iyi uçuşlar :) turnikeyi izlerdim ara ara kimbilir belki seni de izlemişimdir :)oooo iyi kazanmışsınız ;)eh bitmiştir tabii...sen bul vardır bir videosu belki nostalji yaparsın...keyfiniz bol olsun,sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  7. Dostlarınla geçirdiğin güzel gününe çok sevindim.Eski dostlar eskimeyen dostlar beni hep hüzünlendirir.Bende çok uçurtma uçurdum ağaç tepelerine tirmandım.Bende çocuklarımı Barış Mancoya götürmüştüm şimdi izleyince cok şaşırıyorum yıllar ne çabuk geçiyor.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. turnikeyi izlerdim ben de ,çok eğlenceli bi yarışmaydı..ne güzel ya,baylıorum böle aktif insanlara..e sana da yani :)

    YanıtlaSil
  9. Uçurtma güzel olmuş,uzman tv harika bir kaynak gerçekten..Turnikeyi hatırlıyorum evet,zevkli bir yarışmaydı.Arkadaşlarla da bir başka zevkli olmuştur eminim..

    YanıtlaSil
  10. ne zevklidir öyle anıları izlemek :)

    YanıtlaSil
  11. aa mavi anne bende izlemek istiyorum o görüntüleri bir ara bloga yükelsen ne güzel olur:))

    YanıtlaSil
  12. Vay süper ne çok severdim ben o yarışmayı mavişim, birde Riziko fanatiğiydim :) Saniye hanımın da ellerine sağlık. Ahmet Can'ın bu pozuna benzer bir pozum var çocukluğumdan kalan, bu devirde hala uçurtma olması beni mutlu etti. Ahmet Can uçurtman hep göklerde uçsun güzel kardeşim :)

    YanıtlaSil
  13. Uçurtmalar her yaşta insanı çok heyecanlandırır dimi..
    özellikle erkek çocuğu yada büyürken evde abisi olanlar daha iyi bilirler uçurtmaya verilen özeni..Ahmet Can'nın uçurtması
    hep sevgi için,barış için uçsun inşallah..Turnike programını merak ettim.İzlettirsen bize ne güzel olur.Kocaman sevgiler gönderdim..

    YanıtlaSil
  14. 41 keree maşallah ne güzel çıkmışsınız Ahmet Can ve uçurtması vee sizin resminiz.hep böyle güzel hayatdan çalınmış mutlu anlar yaşamanız dileğimlee.

    YanıtlaSil
  15. Ah ne güzel uçursunlar en yükseklere, çok güzel bir etkinlikmiş tüm sınıf

    YanıtlaSil
  16. eskiyi anmayı ben de çok seviyorum Mavianne cim.bazen acı olanları anmak bile insana farklı duygular yaşatabiliyor...

    YanıtlaSil
  17. Birgün şöyle bir yazı yazdım; https://sayisaloyunlar.blogspot.com/2015/03/ucurtma-ask-ve-hava-akmn-yakalamak.html

    Bir okuyucum; Okuduktan sonra 24 saat içinde hayata bakış açım değişti şeklinde bir yorum yazmıştı.
    Uçurtma güzeldir.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil