Biz bu sayfaya bayıldık,
Sürekli yazıp dinliyoruz,
ÇOk eğlenceli,
Yazdığın metni okuyor,
Ortaya böyle ilginç bir video çıkıyor....

Bu hafta yoğun geçti,
Neyse Cumaya gelebildik sağ salim,
Ahmetle akşamları ders yaptık,
BU sene de öğretmeni değişti,
3. öğretmen bu,
Sınıf öğretmeni,
Neyseki Satranç öğretmeniydi,
Bizimkini tanıyor, seviyor,
Yabancılık çekmeyecek,
Fahir ders ve dersane maratonuna başladı,
Allah yardımcısı olsun,
8. sınıf olmak kolay değil,
Bu hafta Doğumgünleri çoktu,
Gülhan, Yalçın, Begüm,
Terazi burcu insanları,
Ne güzel özellikleri var terazinin,
Çok mutluyum terazi olduğum için,
heh heh heh.....

23 Yorumlar

  1. ayy bu çok tatlı bişiy maviannecim:)çok hoş..sanada iyi hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  2. CANIM BENİM,
    TERAZİ BURCU ÇOK ŞANSLI BİR BURÇ BENCE..SENİN BURCUN OLDUĞU İÇİN...

    FAHİR'E VE AHMETCAN'A BAŞARI DOLU GÜNLER DİLİYORUM..

    GELECEK HAFTAN BU HAFTADAN DAHA GÜZEL OLSUN...

    YanıtlaSil
  3. öğretmen değişikliği çok etkiliyor çocukları ki sizin minik neyseki problem yaşamamış..
    siteyede bir de ben bakayım eğlenmeye ihtiyacım var gibi:):)

    YanıtlaSil
  4. kankiii Gamse ile pek eğlendik bunla, hatta Zuz'a yemek listesini gönderdik bu yolla. Bize yemeğe geliyor da bu akşam. İyi bir hata sonu olsun.

    Not. Öğretmen değişikliği bazen iyi oluyor, mesela ben ilkokulda öğretmenim değişmeseydi, nefret ederdim okuldan. Kadının bonus kafasına takmıştım:)))

    YanıtlaSil
  5. :O annemde cok sevincek ikinizin terazi olmasinaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir hafta sonu diliyorum. Benimde yükselen burcum terazi :)))
    selamlar..

    YanıtlaSil
  7. Sesli yorum eglenceli gercekten :)cocuklara basarilar..sana da kolay gelsin canim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. mavisim,
    benimde hem burcum hem yükselenim terazi:)
    Tüm özelliklerini de tasiyorum zaten bu yüzden.
    Fahire ve tüm ögrencilere kolayliklar, ailelerede sabir versin.
    Genclerle basedebilme sabri:) Ama korkma teraziyiz ya biz bize kolay oluyor dengeyi kurmak:) ciddiyim bak.
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  9. bende teraziyim :)))) kelebekgibinin sayfasındada ratslamışdım bu linke ama bakamamışdım şimdi hemencecik bakayım.)))

    YanıtlaSil
  10. çok hoşmuş ya..

    öğrt. değişimine üzüldüm..cidden çocukları etkilio çok..

    bu arada ben de teraziyim,he he :)

    YanıtlaSil
  11. AYŞENİMOOO3 Ekim 2009 04:20

    ÇOK HOŞ YAAA...ONCA YORGUNLUĞUMUN ÜZERİNE SENİN SPİKER VE MESAJI BENİ ÇOK EĞLENDİRDİ...SPİKERİN MAVİANNE TELAFFUZU DA ÇOK HOŞ...
    VALLA BRAVO NE GÜZEL ŞEYLER BULUYORSUN...
    ÇOCUKLARA HAYIRLI BAŞARILAR YENİ ÖĞRETİM YILINDA, EKİM DE OKUL VE MUHİT DEĞİŞTİRDİ, YENİLİKLER KİMİ İNSAN İÇİN ZOR, KİMİ İNSAN İÇİN KOLAY OLUYOR... BAKALIM BİZ BU SENE NE YAPACAĞIZ ŞİMDİDEN STRESİ ALDI BİZİ...
    OĞLUŞLARI ÖPÜYORUM...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş birşey yaa:)) Çok beğendim..İyi haftasonları Mavianneciğim...

    YanıtlaSil
  13. selam canım,
    terazi ben de iki tane var ben ikisinden de memnunum,Salih ağbiyin ve Mehmet.
    evet mavianne sanada kolay gelsin bu sene zorlu seneniz başarılar diliyorum Fahire,
    sevgiler,sağlıklı bol gezmeli hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. selam canım,
    terazi ben de iki tane var ben ikisinden de memnunum,Salih ağbiyin ve Mehmet.
    evet mavianne sanada kolay gelsin bu sene zorlu seneniz başarılar diliyorum Fahire,
    sevgiler,sağlıklı bol gezmeli hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. AYŞENİMOOO3 Ekim 2009 18:54

    BU SAYFAYI BİZDE ÇOK BEĞENDİK VALLA. DİĞER VERSİYONLARINA DA KOMİK SAÇMA SAPAN MESAJLAR YAPIP YAPIP OKUDUK...ÇOK EĞLENCELİ, HAY SEN ÇOK YAŞA MAVİANNE...SAYENDE PAZAR SABAHIMIZ CÜMBÜŞE DÖNDÜ...HELE EKİM'LE BİRLİK OLUP ANNE VE BABASIYLA DALGA GEÇEN MESAJLAR YAZIP YAZIP DİNLEDİK, DİĞER VERSİYONLARINI DENEMEDİYSEN HEMEN DENE, ONLAR DA ÇOK ŞİRİN...
    ÇOK ÖPTÜMMMM
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  16. Çok keyifliydi oğluşla eğlendik doğrusu.Teşekkürler
    Öğretmen değişikliklerine ben pek aldırmıyorum
    yeter ki iyi bir öğretmen olsun yani öğreten olsun...

    Terazi burçları hem keyifli insanlar hem de yaşanılası.
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Sesli yorum eglenceli olsa gerek :))

    enerji dolu çok keyifli bir pazar diliyorummmm

    :))

    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Gecen günler bende bloguma bu linki tanitmistim ;) COk eglenceli oluyor, almanca okumasini daha cok begendim, türkceyi tuhaf okuyor :D
    Iyi haftasonlari ;)

    YanıtlaSil
  19. Bu ne kadar eğlenceli bir şeymiş.:) İlk defa gördüm sayenizde tanımış oldum. teşekkürler. Herkese iyi haftasonları dilerim.

    YanıtlaSil
  20. Eğlenceliymiş gerçekten.Çocukları öğretmen değişimi etkiliyor bence de.Umarım iyi yönde bir etkilenme olur.Başarılar ve kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  21. böyle atraksiyonları severim Mavianne cim...en kısa zamanda deneyeceğim.Allah çoluk çocuğa yardım etsin.herşey gönüllerince olur inşaallah.

    YanıtlaSil
  22. Bak bu yazından bunca zaman sonra aynı burçtan oldugumuzu öğrendim bende 27 eylül terazi:)
    ...
    Bloggera dönmedim.Laleyi ziyaretim bi nevi iade-i ziyaretti..
    Herşey gönlünce olsun okyanus gözlü kadın..iyi haftalar

    YanıtlaSil
  23. bakalım hemen linke. öğretmen değişimi zor olsa gerek allahtan tanıdığı öğretmenmiş sevgiler

    YanıtlaSil