Hani Ordu Valisi tuvaletlerden pisuvarı kaldırma emri vermiş,
bizim hemşehriler de hemen uygulamışlardı ya,
Ha işte O Vali merkeze alınmış,
Sonra ne mi olmuş?
Benim Ünyeli hemşehrilerim ilk iş olarak,
Büyük Cami'de kaldırdıkları pisuvarları yerine takmışlar :))
Muğla'da 2. sınıf öğrencileri Hadise'nin Düm Tek Tek şarkısı ile,
Dans edeceklermiş,
Göbekleri açıkta diye izin verilmemiş....
Bu konularda fazla yorum yapmak istemiyorum,
Herşey apaçık ortada zaten...
Dev adamlar 5'te 5 yaptı,
Basketbol izlemenin neşesini yaşattılar bize,
Enerji, hareket, endişe, coşku,
Futbol futbol diye yatıp kalkanlar,
Basketbola da yeterli ilgiyi gösterirler umarım....
'Dirty Dancing' filminin unutulmaz yıldızı Patrik Swayze kansere yenik düşmüş,
Üniversite zamanlarımdı,
Bu film nasıl sükse yapmıştı,
Birkaç kez izlemiştim bu filmi !
KADİR GECENİZ KUTLU OLSUN
HAYIRLI KANDİLLER
Kuran-ı Kerim'in indirildiği gece,
Bu gece en çok şu duayı yapmak iyiymiş;
"Allah'ım! Sen affedicisin, kerem sahibisin, affetmeyi seversin, beni de affeyle"

7 Yorumlar

  1. ne güzel haberler ardı ardına...
    bende senin kadir geceni kutlarım maviannem. bayramda fırsat bulursam ararım.
    allah hepizi affetsin ve hepimizin dualarını kabul etsin.

    YanıtlaSil
  2. sizinde kandiliniz mubarek olsun

    gencler rustu nun uzerine brokoli corbasina sasiracaklar gercekten :))

    yazıp kacmıorum sadece burdan da takip ediorum sizin cevaplarınızı merak etmeyin :)

    YanıtlaSil
  3. Selam Fatma'cım ooo haberler peşpeşe sıralanmış..Senin de kutlu olsun kandilin,tüm insanlığa iyilik güzellikler gelsin diyorum.sevgiler sana

    YanıtlaSil
  4. kandilin mübarek olsun canım, Patrik Swayze'e de çok üzüldüm sorma.

    YanıtlaSil
  5. hayırlı kandiller sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Günaydin mavisim,
    Aksam sana uzunca bir yorum yazdim ama malesef gönderemedim, simdi yaziyorum ya umarim gider.
    kandilini kutlamistim ben iyi dilekler dilemistim. sana gönderemedim ama tahmin ediyorum gitmesi gereken yere gitmistir:)
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  7. Canım gerçekten de haber turu olmuş, sabah haberlerini izlemiş kadar oldum.

    Geç oldu ama sana da iyi kandiller olsun...

    YanıtlaSil