21 Ağustos 2009 Cuma

RAMAZANIN İLK GÜNÜNDEN


Telefonu 3:15'e kurdum,
Uykumun orta yerinde bu müzik sesi de nereden geliyor diye şaşırdım,
Hemen kalkıp çay suyunu koydum,
Kahvaltılıkları çıkardım,
Geceden çıkardığım milföylerden börek yaptım, fırına verdim,
Çocuklara yumurta yaptım,
Masayı hazırladım,
15-20 dk geçti böylece,
Ev ahalisi de bu arada uyandı,
Birlikte sahur sofrasına oturduk,
Televizyon kanallarındaki sahur programlarını izleyerek, yemek yemeye çabaladık :)
Ankara'da imsak 4:25'te, hocanın "Allahuekber"ini duyunca içtiğimiz son suyun bardağını da masaya bıraktık,
Ramazanın ilk gününe güzel başladım,
Umarım hep böyle sürer,
İş yerinde sürekli yemek muhabbeti yapılır,
İkindi olup da karnımız acıkmaya başladığında,
Sahurda ne yapacaksın?
İftarda ne yapacaksın?
Muhabbeti alır başını gider,
Ağzın bir kat daha sulanır,
Hatta abartıp yemek dergisi bakmışlığımızda vardır,
HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM

22 yorum:

kamikaze dedi ki...

ben de hayırlı ramazanlar diliyorum maviannecim.Allah tüm oruçları sağlıkla,huzurla tutmayı nasip etsin cümlemize.

bu arada ben de miminiz var.3 tane arasından dilediğinizi seçin.ne zaman vaktiniz olursa,yazabilirsiniz.sevgilerimlee.

içimdeki yolculuk dedi ki...

hayırlı ramazanlar yemek muhabetbetleri hep olur.bende yemek dergisinden bugün ne lezzetler yaratsam die bakarım:))

çınar dedi ki...

daha nice ramazanlara diyelim hayırlı ramazanlar... umarım kolay geçer...o böreklerden bende yemek isterim...

nehircce dedi ki...

Güzel bir ramazan ayı olması dileğiyle,sevgilerrr

kamikaze dedi ki...

ben de ödülün var maviannecim:D

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Senin paşalar da kalkıyor demek, ohh tüm aile sahurda ne güzel :)
Hayırlı ramazanlar hepinize...

filiz dedi ki...

hayırlı ramazanlarrr
Emine abla bu sene yok sanırım, olaydı sana epey destek çıkardı sevgiler oğluşları öpüyorum.

mosquito dedi ki...

Ramazan'ın insanı iyi düşünmeye sevkeden ve yakınlaştıran özelliği var bence.Umarım ramazanda sadece yemek perhizi değil,kişiliğinizi eğitmek için nefis perhizi de yapabiliriz.Sevgiler:)

zeynep dedi ki...

sahur sofraları ayrı güzel..hayırlı ramazanlar diliyorum..

AYŞENİMOOO dedi ki...

Biz dün sahur vaktine kadar dönüşümlü nöbetleşe uyuyup o vakit asker gibi herkes ayakta olduğu halde ezana yakalandık, ağzımda ekmeğimden kopardığım kocaman bir lokma, önümde içilmeye hazır su öylece kalakaldım. O yüzden bugün hem acıktım hem susadım, ama çok eğlenceli oluyor çoluk çocuk kalkmak. Biz de de şu an Ekim ve arkadaşıyla birlikte senin oğluşlar gibi iki oğlan var. Ama tembel Ekim tutmadı oruç bugün ne yapar bilemem, arkadaşı heveslendi tuttu...
Hepinize iyi ramazanlar, herşey gönlünüzce olsun, oğluşları öpüyorum...
Gönül dolusu sevgiler...

иαℓαи dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım..

nalan dedi ki...

hep guzeve kolay gecip ulasilsin bayrama diyelim,Siz teravih zamanindasiniz biz oruclu bir sabahta yol aliyoruz allah tamamina erdirir inzsaallah.
mavis dungece kizim umay ruyasinda seni bizde burada misafir gelmissin gibi gormus.hayirdir insaallah...geliyor musun yoksa?

KelebekGibi dedi ki...

Hayirli Ramazanlar MAvianne :)
Bu yil evdeyim diye seviniyorum ama evde de vakit öyle zor geciyorki... Bazen dakika bile sayiyor insan.
Sevgiler

zehra dedi ki...

hayırlı ramazanlar gecırdıgınız en guzel ramazan olması dlegı ıle

hamdiyehome dedi ki...

fatmacığım uyarını dikkate alacağım,
bugün de iğne vuruldum nispeten daha iyyim sevgiler,
iftara beklerim buyrun efem..

Cocukla Cocuk dedi ki...

hayırlı ramazanlar maviannem

serrose dedi ki...

hayirli ramazanlar ablacim

odulun var ben de

natcilar dedi ki...

Merhaba mavianne yazını okurken çalıştığım zamanlar gözümün önüne geldi iftar zamanı masalar kurulur çay demlenir öyle zevkli oruç açardık.Onbir yıl olmuş emekli olalı o günleri çok arıyorum hayırlı ramazanlar
nilay

Anne İş'te dedi ki...

Hoşgeldin MaviAnne.

Ve hayırlı,sağlıklı ve bereketli bir ramazan ayı diliyorum sevdiklerinle..

sihirlisepet dedi ki...

sana da hayırlı Ramazanlar cnm.bu ay aldığım food&travel dergisini daha bitiremedim Allah seni inandırsın.sırf midem kazınmasın diye :-)

Butterfly dedi ki...

Hayırlı ramazanlar canım,sevgiler.

Adsız dedi ki...

Zaa