Efendim Ankara'dan çarşamba gecesi çıktım yola,
Uçağın Adana'ya inmesi ile seyahatin ilk şehrine adım atmış oldum,
İlk konaklama yerimiz olan Mersin Otelinde geceyi geçirdik...
Otelin manzarası harikaydı görüldüğü üzere,
Bende herşeyi belgeleme ve fotoğraflama takıntısı olduğu için,
Sizler de oraları görmüş gibi olacaksınız sanırım :))
5 Haziran Dünya Çevre Günü münasebetiyle bizim Bakan En Çevreci OSB Ödülü verecek,
Seçici jüri üyesi olarak, finale kalan OSB (Organize Sanayi Bölgesi) leri ziyaret ettik,
O nedenle, yoğun programlı 2 gün geçirdik,
OSB Üst Kurulundan Yasemen Hanımın yaptığı o muhteşem program sayesinde,
Her yeri, programı dakikası dakikasına hiç aksatmadan teftiş etme titizliği gösterdik,

Tarsus OSB bünyesinde bulunan Lays, Doritos'un fabrikasını gezme imkanımız da oldu,
Bu arada Adriana Lima kapıda bizi karşıladı :))
İmalatı yakından görmek süperdi,
Girmeden önce önlüklerimizi, özel ayakkabılarımızı ve bonelerimizi giydik,
Dezenfektanlarla ellerimizi yıkadık,
Patatesin nasıl olup da cipse dönüştüğünü yakından gördük,
Hiç bir katkı maddesi olmadan ve kızartma yağının restoranlardaki gibi defalarca kullanılmadığı konala yağının ömrü dolduğunda otomatik olarak değiştirildiği,
el değmeden paketlendiği bir fabrikaydı gördüğüm,
Kalorisini hesaba katmazsanız cipslerin zararlı olmadığını gördüm ve test ettim,
Her ne kadar da banttan cips yemek yasak dese de gıda mühendisleri, biz kaçamak yapıp ağzımıza birer cips atmadan edemedik :))

Sonrasında Adana'ya dönüp uçakla İstanbul'a Sabiha Gökçen'e doğru yola koyulduk,

Havaalanından direkt Gebze'ye,
Orada 2 OSB ziyareti,
OSB'lerden birinin bahçesindeki çınar ağacı ve çevre düzenlemesi hoştu gerçekten de,
Tabi işim gereği tüm atıksu arıtma tesislerini gezdim,
Gebzeden Bursa'ya giderken feribota da binerek hava, kara ve deniz yolunu da kullanmış olduk,
Sadece demiryolunu kullanmamış olduk bu seyahatte !!!

Gebzede işimiz sonlanınca Perşembe gecesini geçireceğimiz Bursa Çekirgedeki otelimize geldik,
Çekirge Termalleri ile ünlü ancak, biz gecenin 12 si gibi orada olduğumuzda faydalanamadık malesef,
Sabah da erkenden yine bir OSB'ye doğru yola çıktık,

Bursada görev tamamlanınca da son durak olan Eskişehir OSB'ye geldik,
Artık yorgunluktan benim arıtma tesisi, arıtma çamuru, çöp vs. görecek takatim yoktu,
Ama mecburen burada da işimizi tamamladık ve gönül rahatlığı ile gece Ankara'ya dönüş yaptık,
Çarşamba gecesi çıktığımız yolculuk Cuma gecesi sona erdi,
Yasemen'in programı sayesinde, jüri üyelerinin uyumu ve titizliği ile,
yoğun olmasına rağmen keyifli bir iş seyahatini de tamamladık....
(Seyahatten bir çok fotoğraf ve anektotu da diğer yazacağım post'larda paylaşmak üzere Hoşçakalın)

14 Yorumlar

1. mavisim hos gelmis ama bos gelmemis:)
    Öpüyorum.

2. Hoşgeldiniz
    biz okurken yorulduk ama maşallah siz çok enerjik görünüyorsunuz ayrıca çokda hoş tekrar hoşgeldiniz

3. Merhaba
    ne zamandır okuyorum sizide..yazmak bugüne kısmetmiş.hem Eskişehir den kareler görmek ayrıca hoş oldu.şehrimizi beğenmişsinizdir umarım.sevgiler

4. Maviannem, memleketimden fotoğraflar gösterdin bana ne güzel. fazla gezecek vakit olmadı sanırım yoğun programda.

5. canım hoş geldin ben Ankaradayım sen bizim oralara gitmişin,
    kısa zaman da çok yer gezmişin umarım hafta sonu dinlenmişindir sevgiler,bizde akşam Zeynep in söz kahvesindeydik bol bol resim çektim sizlerle paylaşacağım,öpüyorum

6. E maşallah, 2 günde onca yolculuk, onca ziyaret. Ama şu var ki "keşke benim işim de seyahatler gerektirseydi yaaaa :))"

7. kankiii helal sana valla. Her şeyi halletmişsiniz. Hani bir çizgi fil var Jetgiller aynı onlardakiler gibisin. Çook öptüm seni

8. Ne zevkli bir iş gezisi olmuş:))
    Oğlum cips yemeyi çok seviyor ama beni hep düşündürürdü yağı falan.Sizden bunu duymak ta beni ayrıca rahatlattı:))Sevgiler...

9. Türkiye kazan sen kepce misali olmus
    Mersin güzelde havasi cok nemli.,Bursada iskender yemedenmi geldin,neyse yolun Kayseriye düserse oradaki iskender daha bir lezzetli test ettigim icin tavsiye ederim
    Evim evim güzel evim demissindir,nereye gidersem gideyim evime uymuyor sence.....?

10. maviannecim burnumun dibine gelmiş de haberim yokmuş...gebze osbye yakın sayılırz da biz;)

11. mERHABA;
    DEMEK bURSA'YA DA GELDİNİZ.hOŞGELDİNİZ,SEFALAR GETİRDİNİZ VE HAKİKATTEN LEYLEK HAVADA GÖRÜLMÜŞ:)

SEVGİ VE SELAMLA..

12. Çooook ama çooook kıskandım nekadar çok isterdim oyle bir organizasyonda yer almayı :((

13. Valla kıskandım seni Fato'cum.Ne güzel yerleri gezmişsiniz, yorgunluğun yanında eminim ki çook da keyifli geçmiştir. Sen bu sene leyleği kesin havada
    görmüşsün, burda bi sürü leylek var ama hiçbiri uçmuyoooo, sıkı sıkı oturuyolar yuvalarında:((((

14. 41 kereee maaaşalllaah enerjinzie hayranım Maviannecimm,işinizi severek yaptığınız o kadar belli oluyor ki çok şanslı patronlarınız eminimm:)tatlı mı tatlı pollyanna'ları var.