13 Mart 2009 Cuma

Haftaya 5. DÜNYA SU FORUMU'ndayım

Haftaya İstanbul'dayım,
Dünya Su Forumu,
Fırsat buldukça bloğumu güncellemeyi düşünüyorum,
Ancak, çok yoğun bir program olacağı için söz veremiyorum,
İstanbul havası alacağım için mutluyum,
1 hafta evden uzaklaşacağım için ise, endişeliyim,
Ben yokken çocuklar, Mahocum ne yapacaklar, nasıl halledecekler herşeyi,
Annem sağolsun yakında oturuyor,
O nedenle içim daha rahat,
İstanbul'a çok kalabalık bir grup olarak gidiyoruz,
Ve arkadaşlarla aynı otelde kalacağız,
Farklı bir deneyim olacak....
İstanbullular!!!
Hava nasıl oralarda?
Yolculuğa çıkarken valiz hazırlamak zor,
Ne alsam yanıma, şuna da ihtiyacım olur, buna da diyerek,
Kaç valiz yaparım kim bilir :)
Gözümde büyüyor şimdi,
Herşeye rağmen içimde seyahat ruhu var benim,
Acaip severim gezmeyi,
Mutlu eder beni yola çıkmak,
Tabi, bir yola ailece gitmek kadar keyiflisi yoktur...

19 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

KANKİİİ SÜPER. SANIRIM HAVA İYİ OLACAK. HANGİ OTELDE KALACAKSINIZ. ÖPTÜMM ÇOK

BALKIZIM dedi ki...

BENİDE GÖTÜR :))))
ÇOK İHTİYACIM VAR SANIRIM ŞU ARALAR...
İYİ YOLCULUKLAR....
MUTLU KAL

gungece dedi ki...

Ah ah fato'cum. Kızgınlığım yine depreşti, bi de yazmışsın ööööyle İstanbula gidiyorum kalabalık bir arkadaş grubu, aynı otelde kalıcaz filan. Valla aklım kaldı benim de ama neyse artık kısmet değilmiş. Umarım çok güzel geçer de keyifle dönersin ordan. Benim için İstanbul'da derin bir nefes al olur mu?

Adsız dedi ki...

Fatma Hanımcığım size iyi yolculuklar, ama kıskandırmak için mi uğraşıyorsunuz öyle İstanbul havaları almalar kalabalık keyifli arkadaş gurubuyla otel sefaları falan oh sefam olsun modudur ki bu benim gibi birçok tatil ihtiyacı ile kıvrananlarda en iyi ihtimalle gıpta dürtülerini uyandırırki (yazık bize ya, lütfen ama) eh ne yapalım bizde yazı bekleriz azbiraz gerçek şakalar bunlar sizin için çok sevindim iyi gelecektir onca gri Ankara havasından sonra boğazı soluklamak, iyi eğlenin (biraz da çalışın) benim için Fransız (Cezayir) Sokakta ÇAYINIZI (artık canınız ne isterse çokta müdahale etmiiiim) yudumlayınız lütfen keyifle gidip gelin dönünce öğreniriz hikayelerinizi iyi yolculuklar. Sema HANIM:)

çınar dedi ki...

allah süer vallahi. böyle görevler insan için acayip değişiklik oluyor. yoğunda olsa insan çok yorulmuyor. tadını çıkar. şimdi sen istanbulda neler yaparsın kimbilir, ne malzemeler çıkar sana, daha çok ünlü daha röportaj :)

Yusuf Emrem dedi ki...

mavianne şu sırabiraz yağışlı istanbul.ona göre bir bavul hazırlayın:)) gerçi sonrasınd aısınacakmış ama boşuna dememişler istanbulun havasına güven olmaz diye. şimdiden iyi yolculuklar..

http://dengesizterazi.blogcu.com/

kalderavolkan dedi ki...

Canımcım; demek yine ist. göründü sana hee :) Anadolu yakasında mı olacaksın avrupa mı? ya dur neyse ben maille tel yazayım da belki kısa da olsa görüşürüz.

Bu arada havalar soğuk+yağmurlu ve p.teside dahil böyle geçecek. Ama salı ve sonrasından ısınacak.
Şİmdi meteo'nun sayfasından 5 günlük bakmıştım ben de hafta sonu çocuklarla program yapalım diye ama maalesef durum bu. Hafta içi ısınan havayı ne yapayım ben yaaaa :/
Hadi sağlıkla gel inş.

"PRETTYCOOL" dedi ki...

İnanmıyorum...Ben de!!!
Mavianneeee:))

İSMAİL CANBULAT dedi ki...

hoşgeldin sefa getirdin ankaralı..

istanbul soğuk. hem soğuğu ankara gibi mert değildir, ona göre..

hava şu aralar fena değil, genelde sulu (pardon) yağmurlu, bazen de güneşli.. gündüzleri hava yumuşak, saat 17'den sonra sert.

bence bavul getirme.
burda ucuzluk başladı. hele merter. hele outlet'ler.. bence en az 3 bavul + ile dönersin ankaraya. benden dost tavsiyesi.

selamlar enişteme, cici yeğenlerime.

biraz "mekanik" ama "iyi" yorum oldu.

yolun açık olsun.

seni çok seviyorum.

Allah'a emanet ol.

yaşlı abin ismail.

Cocukla Cocuk dedi ki...

bize forum hakkında da bir özet geç sonra mavianne, çok merak ediyorum ben konuları. faydalı bir forum olur umarım.
İyi yolculuklar

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Mavianne; suyla ilgili çok büyük tedirginliklerim var.Lütfen bize en ince ayrıntısına kadar anlat neler oluyor?Hele bu Ankara suyu bize neye mal olacak?Merakla beklemekteyim
Kolay gelsin:sevgiler..

zeya dedi ki...

şemsiyesiz gelmeyin sürekli yağmur yapıyor burada :):):)

Meleğin Dünyası dedi ki...

İyi yolculuklar diliyorum..Şimdi ne eğlenceli olur kalabalık bir grupla seyehat etmek.İstanbul süper zaten.Merakla bekliyorum İstanbul anılarını....

Yelda dedi ki...

İstanbulun havasına güven olmaz diye bir söz vardır devamını biliyorsundur zaten hava dün sabah süperdi ama öğleden sonra açayip soğudu va yağışlıydı
Şimdi annemle yürüyüşten geldim
hava harika ama öğleden sonra ne olur bilinmez
Sevgiler canım

Adsız dedi ki...

İyi yolculuklar İstanbula selam...sevgiler
asis

AskinAy dedi ki...

hayirli yolculuklar canim,bende istanbulu özledim vallahi:))sevgiler..

gunduz68 dedi ki...

aynı zamanda aynı havayı soluyacağız desene...haftaya bende İstanbuldayım:)

sanem dedi ki...

Maviannecim hayırlı yolculuklar dilerim sağsalim gidin ve gelin inşşşallah:) benim için de boğaz sefası yapar mısınız? ayyy çok merak ediorum istanbulu'u kız kulesini,dolmabahçe sarayını,topkapıyı,ortaköyü:) umarım çok faydalı olur dünya su forumu.sevgiler.

balkızım dedi ki...

ayy mavianne sabah uyandım haberlere bi bakayım dedim istanbul'da olaylı su form'u diyor
izledim sinirlendim bu ne yaa insanlar herşeye eylem içinde ..
merak ettim seni
umarım sizin için bir sıkıntı yaşatmamışlardır ...
özledik seni
sevgiyle kal öptüm