Nedendir bilinmez uzaktan uzağa aşığımdır Kız Kulesine,
Çok çekici, güzel bir yapıdır denizin orta yerinde,
Sabah PC'yi açtım,
MSN devreye girdi hemen ve MSN testyourself'de Siz Hangi Şehirsiniz?
Anketi belirdi gözümün önünde,
Büyük bir merakla yaptım anketi ve sonuca bayıldım,

İstanbul

Siz tam anlamıyla bir “İstanbul”sunuz. Eğer İstanbul’da doğduysanız bu sizin için adeta bir şans demek, çünkü zaten başka bir şehirde mutlu olmazmışsınız gibi bir duruşunuz var. İstanbul hiç bir zaman öngörülemeyen karakterdedir, gizemli, cazibeli, büyüleyicidir, tıpkı sizin gibi. Hem geçmişinin izlerini taşır hem bugünü tüm realitesiyle yaşatır. Kim neyi görmek istiyorsa İstanbul’da onu görür. Tanımak, tanımlamak zaman alır. Tüm bunlar da size has özellikler değil mi? Siz nereye giderseniz gidin denizinin kokusuyla, sokaklarının sesiyle, mavi rengiyle İstanbul sizi geri çağırır ve siz bu çağrıyı kulak ardı edemezsiniz. Çünkü siz zaten "İstanbul"sunuz.


Aslına bakarsanız , İstanbul'da yaşamak beni herzaman korkutmuştur,
Sadece gezmek için, o güzelliği içime çekmek için gidilecek bir şehirdir,
Kafana mıh gibi kaydetmek o muhteşem güzelliği,
İstanbul'un karmaşasının seni yutmasına izin vermeden Ankara'ya dönmektir,
İstanbul ile gönül bağım benim,
Uzaktan sevmek aşkların en güzeli misali,
Kız Kulesi fotoğrafları ile avunurum ben Ankara'da....

9 Yorumlar

  1. ben de Paris çıkmıştım. İstanbul olacağımdan o kadar emin yapmıştım ki anketi)))
    Artık Kız Kulesinde bir çay içeriz gelince. Öptüm seni çok çok

    YanıtlaSil
  2. kankiii,
    çok sevinirim biliyor musun,
    gelelim ve seninle bir kahve içelim Kız Kulesinde ve ya ona bakarak
    Sunay Akın İstanbulda olunabilecek en kötü yer Kız Kulesi demişti,
    Neden mi?
    Sadece Kız Kulesinde bulunduğun zaman, o güzelim Kız Kulesini göremezsin :)))

    YanıtlaSil
  3. kız kulesi istanbul çıkman ne kadar güzel, tek başına mutluluk valla

    YanıtlaSil
  4. laleninbahçesinin yorumunu okuyunca aklıma sunay akın geldi ama sen benden önce davranıp yazmışsın zaten
    Evet Kız kılesininin güzelleiğini göerediğiniz tek yerdir Kız Kulesi

    Onca olumsuzluğa, trafiğine, kaba saba dolan insanlarına rağmen seviyorum şu İstanbulun Güzelliklerini

    Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul!
    Görmedim gezmediğim, sevmediğim hiçbir yer.
    Ömrüm oldukça gönül tahtına keyfince kurul!
    Sade bir semtini sevmek bile bir ömre değer.
    Nice revnaklı şehirler görünür dünyada,
    Lakin efsunlu güzellikleri sensin yaratan.
    Yaşamıştır derim en hoş ve uzun rüyada
    Sende çok yıl yaşayan, sende ölen, sende yatan.
    Yahya Kemal Beyatlı

    YanıtlaSil
  5. bu arada bende istanbulu cok özledim ya:)kac kez gitmeme ragmen yine gitmek isterim:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. bir ortak nokta daha.Bende Istanbul cikmistim.
    Istanbul yorucu ama güzel bir sehir.
    Ama canakkaleye asigigim.
    Karli ve soguk bir diyardan simsicak sevgilerimi yolluyorum
    Sünter

    YanıtlaSil
  7. Vayy :))
    Ben de severim kiz kulesini
    hikayesi azicik uzse de beni.
    Bir kere de icine girmek isterim :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bana da newyork çıkmıştı:)bu arada kabul ederseniz ödülünüz sayfamda:))

    YanıtlaSil
  9. Ben de Paris çıktım niye acaba oysa İstanbul olurum olsam olsam diyordum :))sevgiler Mavianne...

    YanıtlaSil