Dün kan verip, solgun bir şekilde işe geldiğimde,
Erdoğan Bey, tüm inceliği ile bana yukarıda görülen çikolatadan verdi,
"İyi gelir Fatma Hanım, tansiyonunuz yükselir" dedi,
Ona çok teşekkür ederek aldım,
Ama bu küçük paket, beni nerelere götürdü bilemezsiniz,
1973 yılının Temmuzunda annemin koynunda yatan o güzel mi güzel,
Mavi gözlü, sarı saçlı, tombiş oğlana kıskanarak bakan 4 yaşında bir ablaydım o an,
Yaklaşıp elimi ona uzattığımda,
Babamın, kundağından bana kırmızı ülker çikolatasından çıkarıp da,
"Bak kardeşin sana ne getirdi" dediğini duydum,
O günden sonra ne zaman bu çikolatayı görsem o anım aklıma gelir,
Bugün bu anımı arkadaşlarımla da paylaştım,
Buraya da yazmak istedim,
İnsanoğlu ne ilginç değil mi?
Unuttuğunu sandığın bir sürü anı,
Tek bir koku, tek bir obje ile canlanabiliyor,
Hadi ben de bir mim başlatayım,
Eski anılarınıza dönmeyi sağlayan hangi objeler var hayatınızda??
çocuklaçocuk, ve hamdiyehome ile başlatayım diyorum ben bu mimi....
veee yelda

12 Yorumlar

  1. bazen hic bisey unutulmuyor cidden özelliklede güzel anilarimizi hatirlatacak ileriki yaslarimizda bunlari hatirlamak ne güzel bir duygu:)bu arada yasinizi ögrenmis oldum hicmi hic göstermiyorsunuz ne güzel genc ruhlu anneye sevgiler ve selamlar:)..

    YanıtlaSil
  2. Evet hala Turan Usta diye bir müşterimiz var ikiz kızları var onlar bayılırmış bana sende seviyorsundur diye devamlı getirir bu çikolatadan
    Geçen günde Etipuflar vardı kim blogunda yayınlamıştı şimdi hatırlayamadım onlarada ne çok bayılırdım renkli kağıtlarına hasta olurdum
    bununla ilgili bir anım var eğer bana gelirse mim yazacağım

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. bende de anisi cok bu cikolatanin
    afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. CANIM YAAA.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Babam Ilgın daha 2 aylık bile yokken getirmeye başladı bu çikolatadan, düzenli olarak 1 yaşına kadar. Dedesinin geldiğini bu çikolatadan anlayacakmış:)))

    Erdoğan bey seni nerelere götürmiş bak, güzel de olmuş.

    YanıtlaSil
  6. bu çikolata babaannemin her hafta bana aldığı ve bakkalın dolaba koymuş mu bakbakalım diyip beni kandırdığı çikolata zaman ne çabuk geçiyor :):):)

    YanıtlaSil
  7. selam canım evet çıkolata tadı başkadır ama eski tadlar yok sanırım,kağıdını açınca mis gibi kokardı şimdilerde o eski tadı ve kokuyu yakalıyamıyorum,sevgiler.
    mim aldım teşekkürler anımı yazacağım.

    YanıtlaSil
  8. Ayh!.. O güzel mi güzel, mavi gözlü, sarı saçlı, tombiş oğlan bendim :)

    YanıtlaSil
  9. Kankii , bu çikolatayla anısı olmayan yoktur valla ne güzel bir mim olmuş. Balkahvecim bana bi ödev verdi ama bi türlü aklıma ilginç bişe gelmedi. Hala düşünmekteyim. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler mavianne görevi aldık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Maviannem sen harika bir insansin :) Hepimiz kan vermeliyiz, hhtirlattigin icin bir kere daha tesekkurler :) Boyle mink seyler bizi alip nerelere goturyor degil mi Maviannem :))

    YanıtlaSil