Yolun neresindeyim
beni ödüllendirmiş :))
Bir ödüle layık görülmek hoş bir duygu gerçekten de,
Seviniyorsun,
Başka kim var bakıyorsun,
Ben kimi mutlu edeyim diye düşünüyorsun,
7 blog seçmenin zorluğunu düşünüyorsun,
Gerçi benim dostlarımın çoğu zaten ödüllendirilmiş,
Ödüllendirilmeyenleri de ben yazayım,
1. ayci
2. filiz abla
3. ulumavi,
4. nalanın evi
5. balkahvem
6.annekedim
7.şekerpasta
Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural var
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

12 Yorumlar

  1. nice nice odullere
    mavi annecim

    YanıtlaSil
  2. canımmm teşekkürler ben de sizi seviyorummm

    YanıtlaSil
  3. Mavianne bende çok seviyorum sizi :) Benim blogda da çiçeğiniz var almayı unutmayın :)

    YanıtlaSil
  4. canımmmm ya beni çok mutlu ettin teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. kanki yaaa çok güzel aynı zamanda çok zor bir şey bu. Üç yıldır blog yazıyoruz çok zor çook ben ne yapıcam bilemedim

    YanıtlaSil
  6. ödüllerin en güzelini layik olan maviannecigimize tebrikler:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Mavianne çok teşekkürler, sevdiğin bloglar arasında olmak beni inanılmaz mutlu etti... En kısa zamanda bu ödül zincirini devam ettireceğim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. kankiii, haklısın seçim yapmak zorrr
    aşkınay,
    teşekkürler
    şeker pasta,
    tabiii sevdiğim bloglardansın

    YanıtlaSil
  9. AAA ÖDÜL ALMIŞSINNN...TEBRİKLER. BAŞARILARIN VE ENERJİN HİÇ BİTMESİN...

    YanıtlaSil
  10. NİYE ÖYLE ADSIZ OLARAK GÖSTERDİİİ...YUKARIDAKİ BENİM MAVİANNE

    YanıtlaSil