Masamda oturuyorum telefonum çaldı,
Karşıdaki ses: Kanınıza ihtiyacımız var,
Hafif bir şaşkınlıktan sonra ne için kim için? sorularını sordum,
İş yerinden bir arkadaşın hemşehrisi için Siirtten gelmiş,
Kadıncağız kalp ameliyatı olacakmış,
İş yerinde herkesin kan gruplarının olduğu bir liste varmış, oradan beni tespit etmişler,
İlk kez vereceğim için endişeliydim,
Ama tamam veririm dedim, fazla düşünmeden,
Hastahaneye gittik, kan merkezinde bir form verdiler 33 soruluk cevaplamam gereken bir form,
Neler sorulmuyor ki,
Hastalıklardan tutun da son 1 yıl içinde yurtdışında bulunup bulunmadığına kadar,
İğne damarıma girdiğinde kanım hızla akıp kan poşetini (medikal ismini bilmiyorum) doldurdu,
İşlem bittiğinde iyi hissettim kendimi ama, kısa bir süre sonra gözüm karardı, midem bulandı,
Hemen ayaklarımı havaya kaldırıp başımı aşağı indirdiler,
Tansiyonumun yükselmesi için beyne kan gitmeliymiş,
Midemin bulantısı geçmedi, bir miktar çıkardım,
Meyvesuyu, çikolata, şekerli çay içerek kendime geldim,
Şimdi iyiyim,
Umarım hasta da iyi olur ve yarın ameliyatı başarılı olur,
Önemli olan da bu,
İçimi huzur kapladı, hasta yakınları çok memnun oldular,
Benim rahatsızlanmama üzüldüler,
Benimki geçici bir olay, umarım tüm hastalar acilen sağlıklarına kavuşurlar,
Bu dileğim annekedi için de geçerli...

13 Yorumlar

  1. Ben kansiz oldugum icin veremiyorum :(((
    Cok guzel bir sey yapmissin tebrik ederim
    acil sifalar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Cana can katmak ne güzeldir; sizi herzaman takdir ettigim gibi saglik üzerine hic düsünmeden yardim etmenizden dolayida takdir ettigimi dile getirmek isterim..rahatsizlanmaniza üzüldüm gerci suan iyiymissiniz coksükür...öpüyorum bu sicak kalpli fedakar ve gönlü bol olan arkadasimi,, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Kızılay'ın kan çadırına gittim, parmak ucumdan azıcık kan aldılar, ölçüm yaptılar, kan veremezsiniz dediler :(((
    Seni tebrik ederim tüüm kalbimle...

    YanıtlaSil
  4. Bende kansızım yaaa :( Ama vermeyi çok isterim ihtiyacı olan biri olursa seve sev veririm. Tebrik ederim senide hiçç düşünmeden gidip kan verdiğin için. Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. kankii hem kutlarım seni hem de geçmiş olsun. Ben de versem aynı senin gibi olurum inan. Bir kaç gün beslenmene dikkat et , o kendini hemen yenileyecektir henm de daha güçlü olarak. Öptüm seni çok çok

    YanıtlaSil
  6. tebrikler,sevap kazanmışın,
    bir kaç gün kendine iyi bak
    üzüm pekmezi iç iyi gelir,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler ve geçmiş olsun..
    Ben gençliğimde çok verdim, sayısını hatırlamıyorum, ilk verildiği zaman söylediğin etkiler olabilir ama sonraları bünye alışıyor, hatta kanın yenilenmesi için iyi bile olurmuş..radyoda söylenen aranan kana uygunsam iki elim kanda olsa gider verirdim, şimdi yaşlandım diye heralde birde diabet olduğundan almıyorlar.. son iki teşebbüsümde geri çevrildim..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Mavianne'cim tebrikler, ne kadar sevinmiştir hasta yakınları. İnşallah ameliyat başarılı geçer ve bir an önce sağlığına kavuşur kan verdiğin hasta. Sevgiler melekanne :)

    YanıtlaSil
  9. Çok istiyorum aslında ama kısmet olmadı
    Kan olayı çok zor Allah muhtaç etmesin kimseyi
    Senelerce folklör oynadım derneğimizde iletişim zincirimiz ve kan gruplarımızın yazılı olduğu şemalarımız vardı
    Allah razı olsun verenlerden aslında büyükte bir sevap
    Şu sorular kısmına gelince herzaman hatırlayıp güldüğüm bir olay vardır sizlerle paylaşıyım
    Arkadaşımla annesi kan merkezine gidiyorlar acil kan verecekler
    arkadaşım annesine okuyor annesi yanıtlıyor
    bir soru varmış para karşılığı biriyle beraber oldunuzmu?
    Arkadaşımın annesi durmuş durmuş
    Bazen babana yanaşıyorum ama cevabını vermiş arkadaşımın bir anlatışı vardı çatladık gülmekten hep bu gelir aklıma

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. Mavianne duyarlılığınız için çok tebrik ederim sizi. İyi olmanıza çok sevindim. Bütün hastalara acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. çok geçmiş olsun fenalaşman kötü olmuş ama ne iyi etmişsin maviannecim inş. hasta bir an önce iyileşir

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun fenalaşman kötü olmuş ama ne iyi etmişsin maviannecim inş. hasta bir an önce iyileşir

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun fenalaşman kötü olmuş ama ne iyi etmişsin maviannecim inş. hasta bir an önce iyileşir

    YanıtlaSil