Pazar günü Ayşe Arman'ın Nil Karaibrahimgil ile röportajı vardı gazetede,
Nil'in şu anlattıkları çok hoşuma gitti;

Los Angeles'dan meşhur bir astrolog gelmişti, bana "Sen, insanlara ilham vermek için buradasın" dedi ekledi: "Onları mutlu etmen için, önce kendini mutlu etmen gerek. Sana bencil de deseler, ömür boyu kendini düşün. Hep kendini iyi tut. Çünkü sen bir aynasın!" Gözlerim doldu. Aynen öyle hissediyordum çünkü...
Terazi burcu olduğunu öğrendim,
Vee, kendime yakın hissettim,
Konuştukç,a sana ne çok benzediğini düşündüğün insanlar çıkar hayatta karşınıza,
Blog yazarken de bunu fark ediyoruz,
Okurken diğer blogları,
Bir şey yakalıyorsun,
Tam da benim gibi hissetmiş diyorsun,
Paylaşmak bu, yakın bulmak, dost olmak,
Uzaktan uzağa beğenmek....

8 Yorumlar

  1. yazilarda yeterli olabiliyor insanin icinden gecenleri hissetmeye:)

    YanıtlaSil
  2. Hayat Aynasına gülümseyerek bak, onun da san güldüğünü göreceksin

    diye bir söz taa ilk gençlik yıllarımdan kalma bana. Zihnime kazınanlar arasında bir köşede duru hep.
    Okuyunca o söz geldi aklıma yine...
    işte öyle..

    YanıtlaSil
  3. Evlenmek Gerek şarkısıyla kalbime girmişti Nil. Bende röp'da öğrendim Terazi burcu olduğunu. Burçdaşız desene :) Çok haklı, haklısın...

    YanıtlaSil
  4. Demek ki terazi burcunda doğan insanlar 1-0 önde başlıyorlar hayata, pozitif enerjileriyle.
    Sen hep mutlu kal ki kendine tuttuğun aynadan bize de hep mutluluk yansısın...

    YanıtlaSil
  5. kanki gerçekten de öyle biliyomusun. Blogcuda 200ü aşkın kişi vardı arkadaş listem de, ama bak benzerler nasıl bulduk birbirimizi, elene elene üç yılda buralara geldi dostluğumuz. Öptüm seni çooook

    YanıtlaSil
  6. demedikleri dediklerinden cok daha mühim. neden daha önce demediler.

    sözünü okudugumda nilin, bende en cok bundan etkilenmistim!

    YanıtlaSil
  7. Canım bütün hafta
    sayfanda 14 şubat yazın vardı
    ben de Fatma bu hafta yok herhalde demiştim
    bugün görebildim yazılarını hem de hergün yazmışsın
    senin yazılarını okumak alışkanlık yaptı:)

    YanıtlaSil
  8. Bi de canım
    yanlış hatırlamıyorsam
    Hz. Mevlana
    "A insan, Tanrı kitabı sensin, sen.Padişahın güzelliğine bir aynasın sen.Kâinatta ne varsa senden dışarda değil;
    Ne istiyorsan kendinden iste, kendinde ara...
    Ne arıyorsan sensin, sen." der
    gerçekten doğru...

    YanıtlaSil