Sevgililer Gününü ifa edeceğiz ulusca !!!
1 güne böyle bir anlam yüklemek ne kadar doğru bilemiyorum,
En çok erkekler dertli bu kutlanacak günlerden bence,
Bir de kaprisli bir sevgili varsa yanında,
İşi iş,
Hediye alsa bir dert almasa bir dert,
Kadınlar zor beğenir bilirsiniz,
Aldığı hediyeyi beğenmeme riski erkeği çok geriyordur eminim,
Birlikte alsan sürprizi kalmaz,
Hiç bir şey almasan, olmaz :(
Erkekler adına üzgünüm,
Biz kadınları anlamak zor zenaat mirim,
En iyisi birlikte karar verip, bu günlerde hediye almamak bana kalırsa,
O gün birlikte vakit geçirmek, güzel sözler duymak daha güzel ve özel,
Radyo ODTÜ'de anti sevgililer günü programını dinliyordum,
Dün iş dönüşü,
Sevgilisi olmayan kızlar telefon bağlantısı yapıyordu sıklıkla,
Bugünü kızkıza geçireceklerini söylüyorlardı,
Eeeee güzel fikir aslında....
14 Şubat 1992 benim için çok anlamlı,
Neden mi?
Mahocuğumla ilk akşam yemeğine çıktığımız gün çünkü,
Sevgililer günü bizim çıkma günümüz,
O nedenle özel....

11 Yorumlar

  1. Kutlu olsun Mavianne :))sevgilisi eşi olan düşünsün ;)bana bazen abartılı geliyor yani şimdi herşey pazara dönüştü malum.Haklısın erkeklerin işi zor...sevgiler.
    asis

    YanıtlaSil
  2. selam,
    sevgililer günü bence alışveriş yapma tuzakları bunlar, yani diğer günler sevgisizler günümü peh!
    senin için bu günün önemi çok güzel şimdiden kutluyorum,
    bayyy...

    YanıtlaSil
  3. sevgililer günleriniz bol olsun,allah erkeklerin yardimcisi olsun dediginiz gibi:)kolay degildir bencede..ya ben yine dayanamayip en son dakikada aldim birseyler kocisime:)onun alip almamasi benim icin önemli degil, zaten o'da pek bir sasirir bazen ne alsam diye en son özel bir günde beni götürmüstü carsiya olur ya hani beden meden tutmaz diye:))

    YanıtlaSil
  4. tamam tuzak muzak ama biraz da piyasa hareketleniyor.. kimileri de gülümsüyor o da iyi bişeydir belki :)) tabii şukadarcık bişi gibi şartlayan reklamlar filan asap bozucu, ama sembolik bir armağan.. anlamlı bir cd.. bir mum gibi minik olursa daha sevimli olur sanırım..
    Herkesin sevdiği birilerinin olması dileğiyle..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ne guzel bir gunde cıkmaya başlamışssınız..tebrik ediyoruz yıldonumunuzu:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kankiii süpersin bu güne mana ve ehemniyeti sen taaa başından yüklemiş işi garantiye almışsın. Kutlu olsun. Sevgiler sana

    YanıtlaSil
  7. Sevgili maviane;
    Özel günleri sevmiyor değilim ama abartmasak daha iyi olurdu hani sanki.
    Dert ortağın, zor zamanında yanında olacağından kesinlikle emin olduğun biri zaten en güzel sevgililer günü hediyesi..
    İlk çıkılan yemek unutulmaz, hele tarihi özel bir günse.Ben de unutmuyorum ilk yemeğimizi; İzmir Kırçiçeği Lokantasında işkembe çorbası :D (Abartmasak iyi olur demiştim oysa ilk cümlemde..)
    Eşiniz ve size mutluluklar..

    YanıtlaSil
  8. Aaaa bu yazıyı okumadan ekledim bende yeni yazımı
    ve sonuç çok garip
    bende ferdaya ithaf ettim sevdiklerimin gününü..
    blog ödülümü alacağım çok teşekkürler
    günün kutlu olsun....

    YanıtlaSil
  9. Canım
    Çok güzel dahada önemli sizin için bu gün şu an kutluyorsunuzdur siz.
    İyi kutlamalar canım
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  10. gevgılıler gununuz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar guzel Maviannem :)) Hic unutulmayacak bir donum noktasi :) Ask sevgi hep sizinle olsun :)

    YanıtlaSil