Bu fotoğraf beni ferahlattı,
Renkler, limon,
Aşağıdaki videoya ise bayıldım,
Cuma cuma kendimi neşeli hissettim,
Cumartesi çocuklarla sinema planımız var,
Babamız akşam İzmir'e uçacak,
Pazar ahmet can'ın satranç kursu var,
Fahir ise, dersane ve dersten kafasını pek kaldıramıyor,
Bu haftasonu, kek, poğaça yapayım, haftaiçi çocukların kahvaltı ve beslenmesi için iyi oluyor,
Kağıt kek kalıpları almıştım,
Siz de onlar için tarif var mı dostlar,
Ben bir kaç kez normal kek hamurunu dökmüştüm içlerine
Güzel de olmuştu ama, bir püf noktası var mı acaba?
Annemlerin evlilik yıldönümü bugün,
20 Şubat önemli onlar için,
Akşama onlara da bir sürpriz planlayayım diyorum,
Dur bakalım size ayrıntıları daha sonra yazarım,
Şimdilik herkese Hoşçakalın diyorum....

12 Yorumlar

  1. Canım öncelikle annenlere daha uzun yıllar boyu mutlu bir evlilik dilerim. Her zamanki gibi yoğun bir haftasonu bekliyor anlaşılan, ben sadece haftasonları değil,akşamları da hamur işi yapmak zorunda kalıyorum. Ilgın hanımın her gün değişen beslenme listesini yerine getirebilmek için. ESkiden keyifli bişeydi kek kurabiye yapmak benim için, şimdiyse zorunluluk oldu ve keyifli olmaktan çıktı. Kek için bir püf noktası bulursan bana da söyle lütfen. Çünkü kek olarak fırınladığım şeyler yayılıp yuvarlak kurabiyeler olarak çıkıyor:))) Beceremedim yanii.
    İyi haftasonları canım.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dolu dolu bir hafta sonu planı,böyle planlara bayılıyorum,ben sizi sarah jessica parker'a çok benzettim,bloglara çok meraklıyım,ilgimi çekenlere mutlaka yorum bırakıyorum bağlantıyı koparmamak için...Anne babanıza nice yıldönümleri diliyorum,ortak noktalara bayıldım,o kadar benzerlikten sonra ikimizin de mühendis olmamız daha da şaşırttı beni;)sanırım iyi anlaşacağız:))
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  3. kankiii hala hastayım ve yarında Nalanda buluşuyoruz, ertemek istemedim ama ne yapcam bilmiyorum.
    Planlar süper. Kocana iyi yolculuklar, Annene babana daha uzun yıllar,Ahmet Can'a bol şans Fahire başarılar sana da kolaylıklar diliyorum. İyi bir hafta sonu olsunnn

    YanıtlaSil
  4. güngece, canım sana kolay gelsin her gün farklı bir şey yapmak tabi ki zor olur
    annemler adına teşekkürler canım, haftasonunda iyi kayaklar sana şekerim

    prettycool: teşekkürler anne baba için
    haklısın çok ortak noktamız var müh. olmamız süsümüze endel değil değil mi?

    Kankii, çok geçmiş olsun, gezmede belki iyi olursun şekerim

    YanıtlaSil
  5. Mavianne'm resim şahane, en sevdiğim renklerden oluşuyor. Anne babana daha nice uzun ve sağlıklı beraberlikler diliyorum, darısı hepimizin başına. Videoyu izlerken koptum, çok eğlendim, hatta kahkahalarla güldüm. İyi haftasonları. Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  6. Annenleri tebrik ederim daha uzun yillar dilerim beraber.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Annenleri tebrik ederim daha uzun yillar dilerim beraber.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Maviannem, oncelikle annenlerin evlilik yildonumleri kutlu olsun :))

    Ahh ahh o fotograf, icimi actin daha sayfana girer girmez :)) Coook guzel bir hafta sonu olsun :))

    YanıtlaSil
  9. Selamlar maviannecim annenizle babanıza daha uzun nicee evlilik yıldönümleri kutlamalarını diliyorum.Allah hiç ayırmasın,mutluluklarını daim etsin.videoo süperrr.ailecek güzel bir haftasonu geçirmenizi dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Annenlerin evlilik yıldönümünü kutluyorum, sağlıklı nice seneler birlikte olmaları dileğiyle
    Akşam iyi geldi resimde rahatlattı beni terapi gibi

    İŞTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
    İdealimdeki ERKEKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    Çok güldüm
    Yüzümde gülücüklerle geçsin haftasonun Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ben de genelde klasik kek ve pandispanya tariflerimi uyguluyorum kekte ..iyi geldi aklıma ben de yapayım yine sevinsin cocuklar:)

    YanıtlaSil
  12. cok ic acici bir resim cidden:)keyifli bir haftasonu gecirmeniz dilegiyle,sevgiler..

    YanıtlaSil