Yeni tost makinamızın aparatı ile Fahir harikalar yaratıyor :))

8 Yorumlar

  1. Ne yazık ki bende izleyemedim:((
    yeniden gelirim,
    Efe de sosis pişirmeye taktı hayırlısı:))Gelinlerin çok duasını alacağız..

    YanıtlaSil
  2. kankiiii izleyemedimki hevesim kursağımda kaldı. Bayılırız vaffele ailece

    YanıtlaSil
  3. Evet izlenemiyor ne yazık ki ..bir hata oluşmuş sanırım.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. invitation gerekiyormuş izleyemedik ama istiyoruz waffle aklımıza girdin bi kere:)

    YanıtlaSil
  5. İzleyemedim :/ sorun serverdan sanmıştım ama sanırım yüklemeden problemli...

    YanıtlaSil
  6. Prens Fahir yine asortik bi yiyecek bulmuş kendine, anladığım kadarıyla çok da başarılı olmuş:))

    Bu prensle işin zor senin canım. Ama en azından asortik şeyler bulup anne bana yap demek yerine, kolları sıvayıp kendisi girişiyor. Valla ben de merak ettim bu Fahir usulü waffle'ı..

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar bir problem olmuş sanırım,
    görünmüyordu slayt show ben de fotoğrafları tek tek ekledim
    teşekkürler hepinize
    evettt benim oğlum çok asortik,
    bulur böyle orjinal şeyleri ve kendi yapar
    biz de afiyetle yeriz :)))

    YanıtlaSil