Mutfağımdan kesitlerle süsleyeyim dedim bu yazımı :)
Kar vardı bugün Ankara'da
İlk Cemre'nin düştüğü bugün,
Havaya düşen cemre kar olarak yağdı :))

Benim mesaim 9:00 'da başlıyor ve 18:00'da bitiyor,
Eve 7'ye doğru varıyorum,
Hemen mutfağa yönelip, akşam yemeği hazırlığına girişiyorum,
Annem "yemek yapmak zor değil, yemeğin ismini koymak zor "derdi,
"Ne yapmalı?" derdi oluyor tabii, her akşam,
Akşama doğru ben de, acıktığım için yemek bloglarına bakarak,
Ağzımın sularının akmasına neden oluyorum,
Ne hamarat kadınlar var diyorum her seferinde,
En çok da hamur işleri bana cazip geliyor,
Ev hanımı olsam kesin, daha kilom daha fazla olurdu,
Her an hamur işi yapmak için bahane bulurdum sanırım,
Şimdi vakit kısıtlığı ve koşturmanın içinde sadece haftasonları yapabiliyorum,
Zeytinyağlı kültürüm ise pek yoktur benim,
Karadenizliler genelde tereyağlı, etli yemeklere bayılır ve yapar,
Gerçi biz de gürcülük var, gürcüler her sebzeden yemek yapmak gibi bir kabiliyetleri vardır,
Lakin, benim için hiç geçerli değil bu durum,
Neyse akşam akşam bu kadar yemek muhabbeti yeter,
Yarın Cuma, kuş gibi hafifledim şimdiden :))
İyi akşamlar diliyorum herkese...

12 Yorumlar

  1. ah kanki umarım mutfağında bi gün çay içebiliriz karşılıklı.
    Karadenizlilerde zeytinyağlı kültürü hiç yoktur elbette. Daya balığı gitsin. Ama ben her yemek yapmam da mutlak bir zeytinyağlı pişiririm. İiy akşamlar olsunnn

    YanıtlaSil
  2. perdelerine bayildim:)ya bende düsünürüm bazen ah ne yapsam diye,her bayanin derdi olsa gerek:)börekler ise vazgecilmezimdir yemesini cok severim yani:)canim bosver kiloyu miloyu spor yapmakta insani rahatlatir sonrasinda:)hayirliaksamlar..

    YanıtlaSil
  3. Maviannem, o mutfakta kimbilir ne harikalar yartiyorsundur sen :)) Sicacik ne guzel :)

    YanıtlaSil
  4. Mis kokulu mutfak cekti canim :)
    Yemegi her daim hazir olan ananeminkini en cok
    sevgiler
    kocamanindan

    YanıtlaSil
  5. mutfağın çok hoş ve zevkli maviannecim...iyi günlerde kullan inşallah:)
    hamur işlerine ben de bayılıyorum, kendimi frenlemesem ben de epey kilolu olurdum diye düşünüyorum..ben zeytinyağlıları da çok seviyorum hele de ılık yemeye bayılıyorum

    YanıtlaSil
  6. mutfağınız çok şirin geyikli süslerinize bayıldım:)bu arada ünyeli olduğunuz belli ünyede çok takip ederler cemre düşmesini:))

    YanıtlaSil
  7. Ahh ah anneciğin ne güzel söylemiş o adını koyma derdi yok mu sinir ediyor insanı. Ben sıklıkla kendimde yazdığım www.birtabak.com'a giderim böyle durumlarda. henüz gelişim aşamasında ama birçok tarif denedim orda. Hepsi de süperdi.
    Perdelerine bayıldım :)) Eşim yakın zamanda bir Ankara planlıyor bakarsın çalarım kapını sırf mutfağını görmek için :))))

    YanıtlaSil
  8. selam canım o güzel mutfakda yemek yemek bana nasip oldu ben en çok masa bölümünü beğeniyorum bir ara diğer bölümleride çeker yayınlarsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. bugün ne pişirsem,
    bütün kadınların ortak derdi,
    çalışsın çalışmasın,
    annen bile söylemiş
    benim annem gibi.
    ne pişirelimse pişirelm,içinde sevgi olsun yeter ki...

    YanıtlaSil
  10. HOBİ OLARAK YAPILDIĞINDA KEYİFLİ BİR İŞ GİBİ GÖRÜNEN YEMEK YAPMAK ZORUNLU OLDUĞUNDA ZOR GELİYOR İNSANA...
    KEŞKE YEMEK YAPMAYI SEVMEYEN İNSANLARIN EVİNDE BU İŞİ SEVEREK SÜREKLİ YAPACAK BİRİ OLSA...
    MUTFAĞIN TAM SOHBETLİK BİR YER OLARAK GÖRÜNÜYOR, ÇOK GÜZEL VE İLHAM VERİCİ...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  11. Mutfağınız harikaa maviannecim güle güle oturup ailecek hoşsohbet içinde ,leziz yemeklerinizi afiyetle yersiniz inşallah.Ağız tadınız hiç bozulmasın.en derin sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. mutfagini sevdim ben, gelince hep orda oturmak isticem ben!

    gelince?! deme - hani olur ya, yolun üstü (ne bicim yol üstüyse stuttgart - ankara!!! :) ) - ugramadan gecmeyeyim dedim - simdi ayip olur ;)

    YanıtlaSil