Kulaklarımızın pası silinsin,
Arkadaşlar, yarın sömestr tatili başlıyor,
Çocuklar biraz dinlenecekler,
Tabii, abimiz 7. sınıfta olduğu için dersanesi yoğun bir şekilde devam edecek,
Dün bugün okulu astı, ders yapılmıyor diye,
Biraz dinlenmek de onun hakkı,
Çok bunaltıyoruz çocuklarımızı,
Tam ergenlik çağında 13 yaşında bu stres!!
Acaba, diyorum bizim zamanımızdaki gibi 5. sınıfta anadolu lisesi sınavı daha mı iyiydi,
Daha çocuksun, birşeyden haberin yok,
Sadece dersler ve sınava hazırlanmak daha kolaydı sanki,
Şimdi, delikanlılığa geçiş sancıları bir yanda, sınav stresi öte yanda,
Bayağı zorlu bir süreç bizim için,
Allah yardımcısı olsun tüm çocuklarımızın,
Hayat artık daha zor....

11 Yorumlar

  1. Evet ya tatil başlıyor. Nazlının bile sabrı kalmadı. Bence de ilkokul sonunda Anadolu Lisesi daha iyiydi. Çocuklar dördüncü sınıfta hazırlanmaya başlıyor, beşinci sınıfta da sınava giriyorlardı. Hem de eğitim süresi daha uzun yıllara yayılıyordu. Nazlı bu birinci grup Anadolu Liselilerden. Öğretmeni, hazırlık sınıfının sonunda ana dilleri gibi konuşturmayı hedefliyoruz demişti. Öyle de oldu. İlk dönem yardımcı olduk ama ikinci dönem o basit ingilizce romanlar okumaya başlamıştı. Şimdi ise bir ingiliz kadar güzel konuşuyor. Tabi bunda hep yabancı okullarda çalışmasının ve ve hep yabancı partnerle çalışmasının da çok büyük bir rolü var. Kolay gelsin tüm çocuklarımıza. Öptüm seni kankiiii

    YanıtlaSil
  2. Benim oğlum henüz ana sınıfında ama o bile heyecanla bekliyor sömestırı. Haklılar ne diyeyim :(

    YanıtlaSil
  3. Daha biz girmedik bu maratona ama yeğenler girdi. Çok zor hakikaten o yaşta at gibi koşturmak, stresle başaçıkabilmek. Allah hepsine kolaylık versin çocukların. Sevgiler mavianne'cim.

    YanıtlaSil
  4. Biz de heyecan içinde tatili bekleyenlerdeniz.Bizim bu sene ilk karne heyecanımız Nil ilkokul birinci sınıfta çünkü.
    Haklısın çocukların işi zor.
    Kolay gelsin,güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bıraktım ben tatili hayran oldum küçük kıza
    hem çok güzel hem sesi harika
    Evet İnanılmaz
    Allah nazarlardan saklasın
    İyi birde eğitim alırsa ne olur bu çocuk bilemiyorum
    Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  6. canım selam,
    sitene koyduğun müzikle videonun sesi birbirine karışıyor dinlemek istedim ama olmadı düzeltirsen sevinirim,evet oüğlanlara yarı yıl tatili hayırlı olsun umarım dinlenirler sevgiler oğluşlarıda öpüyor şimdiden karnelerini kutluyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Şuan ki sbs sistemini hiç doğru bulmuyorum..Ayrıca Ferda'cığımın oğlunda gözlemlediğim bir gerçek var ki ergenlik ve sınav birbirine tezat...Ben de 5.sınıf sonrası
    sınava girenlerdenim..
    olanın bitenin farkında değildik galiba...Kimbilir bir kaç seneye kadar deneyebilirler..
    alltan üç yazıya yorum yazdım gidiyorum..Kocaman sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. ne tatili ne söööömestöööörüüüü - essek gibi calisiyoruz burda bizzzz :( :( :(

    keske 40 yasima kadar 4 üniversite bitirmeyi planlasaydim ve keske sonra amaaan napcan ben is hayatini 5 sene daha okur, prof. olurum ünide deseydim...sahi ya...neden demedim?!

    YanıtlaSil
  9. bizim zamanımızda da çok zordu o stresi yaşamak şimdi biraz daha büyük olmları daha bilinçli olmaları daha iyi aslında, bugun tatil etmekle ne iyi yapmış dinlenmiş kafasını toparlamıştır. Hepimize iyi karneler gelir inşallah mavi annecim çok öpüyoruz ..sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Offf çok zor bir dönem Allah yardımcısı olsun..
    hem ergenlik sorunları, hem sınav konuları.. çok zor...
    Hem Ona hem yakınlarına boool sabırlar diliyorum.. bu dönem geçene kadar çok lazım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil