Filiz Ablacığım yeni bir blog açtı,
hamdiyefiliz bloğundan sonra,
Buradan bloğuna ulaşabilirsiniz....
Bu şeker kıza bayıldım ben,
Umarım böyle şeker torunlarım olur :)))
heh heh heh,
Evettt şimdiden böyle bir dua ediyorum,
Yiğenim de olabilir tabii,
Ona da hayır demem,
Çok şükür tabii, yakışıklı oğluşlar için,
Ama,
Kız çocukları daha farklı sanki,
Kızı olanlar hep böyle söylüyor,
Ben ise, süslemeyi, oyuncak bebek gibi oynamayı sevdiğimden, bayılırım kızlara,
Hep arkadaşlarımın kızlarına renkli cici bicili tokalar alırım....

15 Yorumlar

  1. Mavianne günaydın :) Kız çocuklarına bayılıyorum bende. inşallah resimdeki gibi şeker torunlarınız olur :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorum canım
    inşaallah sana benzeyen kız torunların olur
    sevgiler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. O resimdeki kıza benzeyen bi tane var bende, gelin alınmak üzere bekliyor:)) Hem sarışın mavi gözlü torun garantisi de var:))

    YanıtlaSil
  4. yani bilemedim ben şimdi, torun bekliyosan ooooooo. Ama bir seçeneğin daha var henüz çok gençken .Hem ne diyo başbakan üç çocuk iyidir heheheheheh. Öptüm seni kankiiiii

    YanıtlaSil
  5. tekrar teşekkürler
    ellerin dert görmesin ne de güzel olmuş,anneciğine selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Pak Karamu visiting your blog

    YanıtlaSil
  7. Aslinda kiz cocugu icin gec kalmis sayilmassin.
    Burda Alman kadinlar senin yasinda ilk cocuklarini doguruyorlar benden söylemesi hani bu kiz cocugu gibi kizin olsa diye söylüyorum
    hamdiye abladan geldim az önce hayirli olsun blogu

    YanıtlaSil
  8. Arkadasin blogu hayirli olsun :)
    Bu kiz sevilmeyecek gibi degilki :) Tipki bir melek gibi, nur yagmis sanki üstüne :)
    Insallah böyle torunlarin olur mavianne zaten sana cekerse kesin böyle olurda :)

    YanıtlaSil
  9. maviannecim gelinlerimiz olsun böyle şeker inşallah:)))

    YanıtlaSil
  10. İnşallah öyle güzel sağlıklı torunların olur..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. evvet maşaAllah çook tatlı resimdeki kızz ,, bende çok süslü biri olmama herşeyii inc ayrıntısıyla süslemeye dikkat etsemde oğlan çocuğum olsun diye geçiririm hep içimden ilginçtir ... ama Allah ım sağlıklı evlat versiin herkese ...

    YanıtlaSil
  12. Insallah olur boyle guzel torunlarin Maviannem, henuz torun hayali kuramiyorum ama boyle seker bir kizim olsa diye dusunrum bazen :))

    YanıtlaSil
  13. Yıllardır zaman zaman yazışıyoruz bu konuda:))
    Efe' ye sarışın ve renkli gözlü gelin istediğimin empozesini yapıyorum:)) Elimde değil ben sarışın seviyorum:))
    Hatta Ahmet Canın fotoğraflarında dikkatimi çekti hiç renkli gözlü sarışın kız yok.))
    Nesilleri tükeniyor mu yoksa??
    Allah kalbine göre versin..
    Ama kalbide senin gibi olsun..
    kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Allah ogullariniza uzun ömürler versin, ama her kadinin bir kizi olsun diyenlerdenim bende. Eh ilerde sizinde iki tane kiziniz olucak insallah.
    Sünter

    YanıtlaSil
  15. Insallah dilegin gerceklesir,ama cokta sirin ya masallah kim asik olmazki bunun güzelligine'de bak sen isil isil parliyor,....sevgiler...

    YanıtlaSil