http://www.showtvnet.com/programlar/yemekteyiz.shtml

Son zamanlarda televizyondaki en eğlenceli ve farklı programlardan biri bence,
Geçen haftanın son yarışmacısı beni bitirdi!!
O kadar pis bir şekilde yemek hazırladı ki,
İyi ki, ben o sofrada değilim dedim,
Mutfakta temiz ve titiz olmak çok önemli,
Herşeyi bir adabıyla yapmak,
Hatta, ekmek bıçağı ile başka hiç bir şey kesmemek,
Bulaşıkları lavaboya yığmamak,
Temizlik ve hijyene dikkat edilmeli,
sadece kadınlar mı dikkat ediyor hijyene?
bence çok titiz erkekler de vardır,
Yine de eğlenceli ve izlenebilir bir program,
Tavsiye ederim.....
İstanbuldaki blogcu arkadaşlarımın bu programa girip de 1. olacaklarına da inanıyorum :))

6 Yorumlar

  1. Geçen haftaki yarışmacılardan Ayşen Hanım blogcu arkadaşımızdı ve birinci oldu. Ama bazı yarışmacılar ilginç olması için cast ajanslarından seçiliyormuş benim kızlar bir kaç tanesini bulmuş . Öptüm seniii kanki yine de zevkli bir yarışma heheheheh

    YanıtlaSil
  2. bende izledim bir kaç defa.Dedikodu had safhafda :) Ben evine yemeğe gi,ttiğim birinin ardından asla kötü konuşamam ayıp yahuuu :(

    Hijyenle ilgili problemli yarışmacılar gördüm bende. Biri yemekler beğenilmedi diye tükürücem içine demişti tatlının. İğrenççç.

    Ben yemek yaparken dağıtmayanlardanım neyse ki :)))

    YanıtlaSil
  3. yarısmayı sadece bır kere ızledım ama bırsey anlamadım desem yerıdı:) zaten o da bırkısmı
    ama yemek yapan blogcularımız basarılı olacagına emınım

    YanıtlaSil
  4. selam,ben bir kere tesadüf rasladım ama insanların birbirine davranışları konuşmaları beni açmadı,sevgiler göndriyorum.
    hamdiyefiliz

    YanıtlaSil
  5. Yemekteyiz'i ilk Çağlar keşfetti. Sonra ben de takıldım arkasına :) Ben çok eğleniyorum o programı izlerken, diğer yarışma programları gibi baymıyor da. Sebgiler mavianne'cim :)

    YanıtlaSil
  6. harika birsey bu...gülmekten catliyorum - insanlar cok tripli bence :)

    YanıtlaSil