http://mavianne.vox.com/


YENİ EVİMDE SİZLERİ BEKLİYORUM

6 Yorumlar

  1. mavianne bence blogspottan devam et nasılsa açıldı.deminden beridir yorum yazıyorum geri çevirip duruyor ben burayı hiç sevmedim:((((((

    Not:bu yorumu voxa yazmışdım ama bir türlü görünmedi sanırm üyelik istiyor sinir etti beni okuyuuların için oranın zor oklucanı düşünüyuorum bence buradna devam et



    biolog77

    YanıtlaSil
  2. Mavianne blogspota geri dönebilirsiniz, artık bir problem kalmadı...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. heheheh kanki , ora da pek güzel yaw, bakalım düşünelim belki orayı yedekte tutar yine arkadaşlarımızn arasına döneriz valla bilmiyom gari.

    YanıtlaSil
  4. Bence de burada kal. bende voxa yorum yazmıştım ama çıkmadı.

    burası kolay ve rahat.

    sevgiler

    Filiz

    YanıtlaSil
  5. tatlım bloggerlar açıldı http://mavianne.vox.com/ adresine yorum paneli gelmiyor bilesin eski adresini sileyim mi maille dön bana blogda da güncelleyeyim adrseini

    YanıtlaSil
  6. SELAM;
    BENCE DE BURADA KAL...ORAYI TAKİP ETMEK ÇOK ZOR VE ÜYE BİLE OLDUĞUN HALDE YORUMLAR ÇIKMIYOR...GEÇEN GÜN BEN ÜYE OLDUM SIRF YORUM YAZIM DİYE, ONC UĞRAŞTIM KOCAMAN BİR FİYASKO...
    HERKES BURADA KALMAN TARAFTARI. ÇOĞUNLUĞUN SESİNE KULAK VER, DEMOKRASİYİ İŞLET...YOKSA İSTEDİĞİM HALDE SENİ TAKİP EDEMİYECEĞİM VE YORUM YAZAMIYACAĞIM
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil