9 Ekim 2008 Perşembe

HAMARAT HANIMLAR İÇİN



Bu ne ki,
Aynı anda ne çok iş yapabiliriz biz,
Saymayla bitmez,
Bence kadınlar erkeklerden çok daha dayanıklı ve güçlü yaratılmış,
Hele de çocuk sahibi olduktan sonra,
Hem ev hem işte çalışan bir kadın,
Ultra güçlü bir kadın!!
Çevremizde örnekleri çok,
Hiç abartmıyorum,
Hangi erkek;
aynı zamanda hem çocuğu ile ilgilenebilir,
hem yemek yapabilir,
hem masa hazırlayabilir,
hem mutlu olabilir,
hem söylenmez,
hem hep bakımlı ve güzel olabilir??
Sorarım size :))))
(Feminist damarım kabardı)

30 yorum:

kalderavolkan dedi ki...

Sen Aylin KOTİL'in Güçlü kadınlar yazısını okumuşmuydun. Dur ben sana göndereyim onu :)

kalderavolkan dedi ki...

Aaa bende mail adresin yok :) Sende yorumlar onaylanmıyor o nedenle ben buraya yazmıyorum sen bana yaz :))

Craft Woman dedi ki...

Bayıldım tek kelime ile bu arada annecik imzadan linki kaldır da her yazında siteye gitmesin yani her dakikak link vermiş olmazsın imza sitesine sevgiler.

AYŞENİMOOO dedi ki...

SELAM OLSUN BAŞARILI VE BECERİKLİ KADINLARA...
TEMBELLER UYUSUN BAKALIM
HER BAŞARILI KADININ ARKASINDA DA BİR ERKEK VARDIR BELKİ DEEEE:))
SEVGİLER

nalan dedi ki...

karikatüre de yazına da bayıldım,
Aylin kotilin yazısını alınca yayımlamazsan bana da yollar mısın

KelebekGibi dedi ki...

Kesinlikle katiliyorum kadinlar daha güclü, erkekler sahsen bizim evdeki azcik grip olsa görürsün ölüp bitiyor :D
Yalniz bu maddelerdekileri her kadin basaramiyor:P Mesela bu isleri yapip mutluda olabilmeyi:P Yahut bakimli olabilmeyi islerle birlikte. Bunlar gercekten marifet yani.
Güzel bir konuydu, sevgiler:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

maviannecim ne güzel yazmışsın, eline diline sağlık:))

şeker pasta dedi ki...

En beceriksizi bile, bir erkekten daha yeteneklidir. pratik zekayı sadece kadınlar kullanabilir. Sana katılıyorum mavianne, kim tutar seni...

ayci dedi ki...

kim hem telefonla konusabilir hem bulasik yikayabilir hemde buzdolabini acip kapata bilir ayaginla?
kadinlarrr iste ohhh olsun :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

bana lazım bu bisikletten kanki heheheh,Beyoğluna giderkene yolsda bu işleri de yaparım. Özledim seni çok , kaçırdığım yazılarına da bakayım bir. Öptüm seni

mini track loader dedi ki...

thats amazing story.

bulldozer rental dedi ki...

haha.

articulating loader dedi ki...

well its nice to know that you have great hits here.

excavator contractor dedi ki...

wow, very special, i like it.

quick loader dedi ki...

sure, why not!

skid loader parts dedi ki...

im your favorite reader here!

wagner loader dedi ki...

very clever.

jcb excavator dedi ki...

very nice! hahahahaha

used wheel loader dedi ki...

its good to know about it? where did you get that information?

walk behind loader dedi ki...

i think you add more info about it.

loader dedi ki...

help me.

multi terrain loader dedi ki...

sure, why not!

new holland loader dedi ki...

very nice! hahahahaha

used wheel loader dedi ki...

ok. I found an information here that i want to look for.

komatsu excavator dedi ki...

thats amazing story.

Balkahve dedi ki...

Ay bu az gelir!!!!
Tekerlerin uygun bir yerine yer bezi monte edip bir yandanda yerleri silebilir.Sokak da ise
sokakları süpürebilir:))))
Ohooo neler yaparız biz neler..
Balkahveden kocaman sevgiler..

İlknurca dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum,bütün bunlara rağmen biz kadınların çoğu bunun farkında bile değil.Acıyarak bakıyorum onlara.
Karikatür de yazı da harika, hoşçakal.
Aaaa ben yokken yayımladığın diğer yazılarını özellikle röpörtajını okudum,başarılarının devamını dilerim.

mavianne dedi ki...

filiz (teli sildim) teşekkürler

selam canım biraz daha iyiyim çok şükür,iyi alışverişler diyorum sana
çeket bulamassan ben Kübra'ya dikmiştim ona bir bak istersen senırım senin istediğin gibi.
istersen ararsın bakarsın
öpüyorum sağlıcaklakal.

Butterfly dedi ki...

Selam Mavianne,arada benim de kabarır feminist damarım :) valla erkekler biz kadınlar kadar çalışsa ölürler valla iki günde :)ee ne diyelim allah kuvvet versin de çalışalım sağlıkla..sevgiler

L@L dedi ki...

harika bir karikatür. kesinlikle kadınlar erkeklerden çok daha yetenekli birçok işi bir arada yapma konusunda süperizz