http://gungece.blogcu.com/kars-tan-merhaba_24317721.html
Kars'ta bir Ankaralı güzel,
Ilgın ilkokula başladı,
İlkleri bir arada yaşadı,
Ankara'dan Kars'a gitti,
Yeni bir ev, yeni bir hayat,
Annesini tanıyorsunuz artık,
Benim kızkardeşim kadar sevdiğim Sema'cığım,
Bugün fotoğraflarını onun bloğunda ;
http://gungece.blogcu.com/
görünce dayanamadım, ekledim ben de,
Ilgın'ın okuldan eve darmadağan ve toz toprak içinde geldiğini duyunca çok güldüm,
Tabi Karslı çocuklar, böyle sarı saçlı, mavi gözlü güzel kızı görünce kovalıyorlar,
Bizim kız da onlara pabuç bırakmaz tabii,
Cindir o, eminim çok başarılı olacağına,
Nazar değmesin, okul forması da çok yakışmış,
Analı kızlı yeni hayatınızda çokkkk mutlu ve başarılı olmanızı diliyorum....

12 Yorumlar

  1. Ilgıncığım, seni bir kez de buradan, fatonun penceresinden tebrik etmek istiyorum..
    Canım benim okul kıyafetin ve okullu olmak sana çok yakışmış..

    Seni ve anneni çoook öpüyorum..
    Seni yürekten tebrik ediyorum güzel kızım benim:))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    bloğumu ziyaret ettiğiniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.sizin de bloğunuz çok samimi ve hoş.Bundan sonra çokça görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel Ilgın'mış o, bayıldım.. maşallah..
    hele 2. resimdeki o edalı bakış muhteşem..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok zeki bir kıza benziyor.Hem sevimli hem zeki,her türlü zorluğun üstesinden gelir gibi duruyor:)))Başarılar diliyorum...
    Telefon için teşekkürler.Kısa kısa aralarda olsa bu güzel dostluk akımına devam:)))Mersin'e gitmedim henüz.Bayramda orda olacağım.
    yeniden kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ilgına okul hayatında başarılar. Dilerim Kars ona hep güzel anılar yaşatır

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ugurlu olsun yenı okul yenı hayat:)

    YanıtlaSil
  7. yeni bir yere adpte olmak önceleri zor oluyor ama eminimki onlar çabuk alışırlar.

    ılgın kızımızada ALLAH zihin açıklığı versin:))

    biolog77

    YanıtlaSil
  8. ben o prensesin pabuclarini cok begendimmm...
    kendisi icinde bir nazar boncugu ilikledim yakasina!

    YanıtlaSil
  9. mavişciğim ılgın da ılgınmış yani adı gibi güzel başarılar dilerim.
    dün telefona yetişemedim,yorumu okuyunca aradığını anladım ben de seni evden aradım bu kez de sen yoktun ...kısmet
    öptüm seniiii

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Mavi Annecim merhaba
    uzun zamandir bende sizi Sevgili Moonisimin sayfasinda goruyordum ama siz benden daha cabuk davranip ziyaretime gelmisiniz, cok cok tesekkur ederim, beni onurlandirdiniz.
    Sevgili Ilgin adi gibi cok sevimli masallah, okul hayatinda basarilar dilerim kendisine.
    bol paylasimli saglikli ve mutlu gunler dilegiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ben, Ilgın ve yeni yaşamım için güzel dileklerde bulunan herkese ve tabi ki sana senin sayfan aracılığıyla teşekkür ederim Fatocum.
    Sizleri çok özledim...

    YanıtlaSil
  12. Zaman ne çabuk geçiyor değil mi Maviş. ' karede o yan yan duruş çok cilveli. Peşinden koşacaklar ileride :) Başarılar dilerim üniversite mezuniyetini de bizlerle paylaşman nasip olsun canım.

    YanıtlaSil