Kur’an-i Kerim’in inmeye basladigi Ramazan ayinin yirmi yedinci gecesi Islam’da en kutsal ve faziletli gecedir. Kadir gecesi, içerisinde Kadir gecesi bulunmayan bin aydan daha hayirlidir. Kur’an-i Kerim de bu gecenin faziletini belirten müstakil bir sure vardir. Bu surede yüce Rabbimiz söyle buyurmaktadir:

“Dogrusu biz Kur’an’i Kadir gecesinde indirmisizdir. Kadir gecesinin ne oldugunu sen bilir misin? Kadir gecesi bin aydan hayirlidir. Melekler ve Cebrail o gecede Rablerinin izniyle her türlü is için inerler. O gece, tanyerinin agarmasina kadar bir esenliktir” (Kadir, 1-5).

Ramazan geleli her gece annem Teraviye gidiyor,
Yakındaki camiye,
Ben de bu gece gideceğim, heyecanlıyım,
Çocukluğumuzda Ünye'de hep giderdik,
Ankara'da çalışınca çok zor oluyor tabiii,

HERKESİN İBADETİNİ ALLAH KABUL ETSİN

13 Yorumlar

  1. UNUTMUŞTUM DÜNDEN BİLİYORDUM AMA BUGÜN UNUTMUŞTUM
    SENİN DE KADİR GECEN MÜBAREK OLSUN, DUALARIN KABUL OLSUN

    YanıtlaSil
  2. kankiiii, seninde kandilin kutlu mutlu umutlu olsun. Hiç teraviye gitmedim. Anneannem ev de kıldırırdı. Ama küçüktük ve kalabalıktan içeriye giremezdik. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. Canım seninde mübarek olsun. Maviş maviş huzur dolu bir bayram geçirmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. Kandilin mübarek olsun mavianne.

    YanıtlaSil
  5. Rabbim herkeze gönlündeki güzellikleri versin...
    Ülkemizin geleceği adına hep hayırlar olsun..Evlatlarımıza da hayırlı bir gelecek temennisiyle
    kadir gecemizi kutluyorum..

    YanıtlaSil
  6. Mavianne seninde Kandilin mübarek olsun!
    Ben görmeyeli bloga resim eklemissin yukariya, cok yakismis :)
    Gülücükler yüzünden hic eksilmesin!

    YanıtlaSil
  7. MÜKKEMEL İNSAN DEĞERLİ DOST TÜM AİLE BİREYLERİNİN KANDİLİNİ KUTLARIM.

    YanıtlaSil
  8. senin de kadir gecen mübarek olsun ayrıca iyi bayramlar diliyoruz:))sevgilerimizle

    YanıtlaSil
  9. mavianne hayırlı kandiller olsun.yazlıdka net olmadığındna zamanında kutlayamıdm şiömdide internet cafeye geldim:))

    olsun maksat hatırlayıp kutlamak öyle değilmi:))

    biolog77

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Mavianne
    Seninde kandilin mubarek olsun canim.
    Iftar sofrasindaki pastirmadan bir tane alip yerine sevgimi birakip gidiyorum. (buralarda oyle guzel pastirma bulmak zorda)
    Saglikli ve mutlu bir haftasonu dilerim...

    YanıtlaSil
  11. İyi bayramlar mavianne'm. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Ailenizle mutlu bayramlar geçirmeniz dileklerimle..Sevgiler..

    YanıtlaSil