http://t3.imagechef.com/ic/imgout/samp6a1554d2da51a8c1.jpg
1- Blog yazmaya ilk defa nasıl başladınız ?
12.12.2005 'te mavianne.blogcu.com'da başladım.
Kardeşimin ve abimin bloglarını görünce, ben de yapmalıyım dedim. Ve hala devam ediyorum. Onlar çoktan bıraktılar :)

2- Blog yazılarınızın belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusunuz ?
İçimden geldiği gibi yazıyorum. O gün benim için ne önemli ise, önceliğim ne ise, nasıl yazmak istiyorsam onu yazıyorum.

3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusunuz ?
Pek değil, herşeyi aynı anda yapabilme gibi bir kabiliyetim var çok şükür :))

4- Blog yazmak sizin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı ?
Yooo, bilakis daha da zevkle yazıyorum. Gelen yorumlar, yazılarınıı takip eden dostlarımın olduğunu bilmek harika.

5- Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksiniz ?
Hiç düşünmemiştim bunu.Sağlığım ve imkanım olduğu sürece.
Sıkıldığımı ve bu işi yapmak istemediğimi düşünürsem bırakırım.
Ancak, 2005'ten beri hep aynı heyecan ve zevkle yazmaya devam ediyorum.
Benden kurtuluş yokkk......
Sobelediklerim :
http://hamdiyefiliz.blogspot.com/
http://nalanevi.blogspot.com/
http://www.cocuklacocuk.com/

7 Yorumlar

  1. İyi ki yazıyorsun MaviAnne.
    Ödevimizi aldık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. tamam mavişciğimbu gece yazayım inşaallah.
    zarifçe nin blogunu beğendim mi? bir de olcice .blogspota bak o da çok hoş

    YanıtlaSil
  3. kankiiii, iyiki de yazıyorsun ve hep yaz. Öptüm seni

    YanıtlaSil
  4. Mavianne, iyi ki varsın ve de iyi ki blog yazıyorsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. selam
    işlem tamam ödevimi yaptım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler Mavianne'm beni kırmadığın için, ellerine sağlık.
    Seni ve oğluşları kocaman öpüyorum. **** SEVGİLER ****
    BAST / Afet

    YanıtlaSil
  7. Mavi Annem, yeni blogun hayirli olsun, blogspottan memnun kalacaksin :)) Bu arada adresini hemen guncelliyorum sayfamda :) Kocaman opucukler Kanada'dan :)

    YanıtlaSil